Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spam

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spam

    Er komt weer veel Spam binnen van dit Email adres

    KPN - NL <[email protected]>


    [email protected]


    ???????

  • #2
    hier ook weer een ramp 10 op een dag is niks

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
      Er komt weer veel Spam binnen van dit Email adres???????
      Er had net zogoed [email protected] kunnen staan.
      We hebben meer aan het ip adres van de server vanwaar dat bericht is verstuurd. Dit kun je terugzien in de header van het bericht.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Er had net zogoed [email protected] kunnen staan.
        We hebben meer aan het ip adres van de server vanwaar dat bericht is verstuurd. Dit kun je terugzien in de header van het bericht.
        Omdat u zo slim bent ,dat hoeft een ander niet te zijn

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

          Omdat u zo slim bent ,dat hoeft een ander niet te zijn
          Een minpuntje in dit forum is dat sommigen zich meteen persoonlijk aangesproken voelen. Ik probeer zoveel mogelijk van mijn kennis door te geven zodat anderen net zo slim worden

          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            is dit een goed ip

            Reageer


            • #7
              nog een

              Reageer


              • #8
                nicotimmer Spam ons gerust met de spam die je krijgt als je daar van opknapt. Maar het gaat je niet helpen om minder spam te krijgen.
                Daarvoor heb je meer aan een mailbox met een goed spamfilter (Gmail, Outlook.com). Wil je iets bijdragen dan kun je de spam nog rapporteren op https://spamcop.net

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe;n185152Wil je iets bijdragen dan kun je de spam nog rapporteren op [url
                  https://spamcop.net[/url]
                  Daar kun je beter https://www.spamcop.net voor gebruiken. Mbv het www subdomein heb je dan geen last van het ontbreken van een geldig certificaat.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    dan vraag ik mij nog steeds af waarom zeelandnet een spamfilter heeft dat niet werkt

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door nicotimmer Bekijk bericht
                      dan vraag ik mij nog steeds af waarom zeelandnet een spamfilter heeft dat niet werkt
                      'Niet werkt' is een ruim begrip. Heb je deze sticky gelezen?
                      Wat klopt er niet @ https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...lter-instellen
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        'Niet werkt' is een ruim begrip.
                        maar dat het niet goed werkt, dat is toch wel duidelijk.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                          'Niet werkt' is een ruim begrip. Heb je deze sticky gelezen?
                          Wat klopt er niet @ https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...lter-instellen
                          Elke gebruiken kan dit en begrijpt dit...dosis vol sarcasme.
                          Zelfs beetje ervaren gebruiker zal last hebben met de gebruikers onvriendelijke gebruikers interface van de spamfilter..tel daar bij op de ouderwetse vormgeving van de brakke webmail en jawel het feest is compleet.

                          Maar inderdaad,spam op je Zeelandnet.nl mail account is een jarenlange traditie.
                          Niet voor niets dat ik het gebruik als spam account met diverse aliassen voor websites die ik maar eenmaal ga gebruiken,maar echter wederom de zoveelste registratie,mailadres,wachtwoord etc vereisen

                          ik zie spam op zeelandnet mail als een extra service.
                          Echte scam spam stuur ik graag door naar de rescam e mail bot [email protected]
                          https://www.winmagpro.nl/vecht-terug...ils-met-rescam

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht
                            Elke gebruiken kan dit en begrijpt dit...dosis vol sarcasme.
                            Dat vraag ik me dus af...

                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door nicotimmer Bekijk bericht
                              dan vraag ik mij nog steeds af waarom zeelandnet een spamfilter heeft dat niet werkt
                              De spamfilter werkt uitstekend maar als de spammer steeds nieuwe manieren verzint om zijn of haar spam te versturen (meestal op de woensdag, de vrije middag van een schollier) kan de filter daar niet op reageren. Nieuwe manieren zoals nieuwe extensie's, herhalingen van cijfers en letters in hetzelfde emailadres. De laatste spams, zoals Bitcoins, MacDonalds enz enz zijn allemaal van dezelfde spammer gezien de opmaak van het emailadres en bericht. Op een gegeven moment krijgt de filter daar ook weer vat op en zijn we er "even" van af. Dus even de spam trainen in de filter (kleine moeite) en schoon is m'n.... je weet wel.
                              Alleen aan de MacDonalds heb ik niks aan want die hebben we niet in ons dorpje, dus gewoon ongelezen de prullenbak in, samen met de rest.
                              Laatst bewerkt door _onbekend_; 10 Jul 2020, 08:47. Reden: taalvoudt

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X