Sinds enkele weken tonen de waardes op MijnDelta "Mijn verbruik" alleen nog maar (afgeronde) gehele getallen; de decimalen zijn verdwenen. Voorheen werden altijd de verbruikgegevens met 2 decimalen getoond. Eerder had ik dat ook al eens opgemerkt, maar werd dat een paar dagen later weer terug veranderd en waren de decimalen er weer. Mijn HomeWizard toont mijn verbruik altijd met 1 decimaal, dus heb ik nog wel enige nauwkeurigheid.
De vraag is of Delta nu met die afgeronde waardes werkt, zoals ze nu dus tonen bij "Mijn verbruik", of toch nog altijd met de exacte waardes met de 2 decimalen.
Ik houd mijn verbruik bij in een Excel sheet, maar weet nu eigenlijk dus niet welke waardes er gebruikt gaan worden door Delta.
Weet iemand meer?
De vraag is of Delta nu met die afgeronde waardes werkt, zoals ze nu dus tonen bij "Mijn verbruik", of toch nog altijd met de exacte waardes met de 2 decimalen.
Ik houd mijn verbruik bij in een Excel sheet, maar weet nu eigenlijk dus niet welke waardes er gebruikt gaan worden door Delta.
Weet iemand meer?
Reageer