Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vernieuwde MijnDELTA

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Vernieuwde MijnDELTA

Ik kan mijn aliassen niet meer terugvinden en ook het ip-adres van mijn modem niet meer.

https://www.delta.nl/mijn

Bijgevoegde bestanden

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Ik kan mijn aliassen niet meer terugvinden en ook het ip-adres van mijn modem niet meer.

Naar mijn idee is men veel aan het vernieuwen, het kunnen kiezen van de extra paketten via de decoders en apps is daar een voorbeeld van.
    Bij iedere vernieuwing wordt wel eens iets vergeten of later iets weer toegevoegd,,,

Reageer

veel verandert lijkt wel. Teletekst heeft nu op mijn tv koeieletters, meer mensen die dat nu hebben

Reageer

en highwinds werkt ook niet meer dus geen spotnet meer helaas. Iemand die een andere oplossing weet??

Reageer

Mijn lijstje met geblokkeerde telefoonnummers is ook verdwenen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ansje46 Bekijk bericht
            en highwinds werkt ook niet meer dus geen spotnet meer helaas. Iemand die een andere oplossing weet??
            Niet gratis. Ik heb zelf tot volle tevredenheid al jaren deze: https://www.eweka.nl/en/landing/special-deal-evm-1

Reageer

Het nu netjes opgeruimd daar hou ik wel van en alles werkt nog
              Ik zeg goed bezig.

Reageer

Ik kan wel inloggen, maar als ik klik op naar mijn producten gaat het fout en opnieuw laden helpt niet:
                Bijgevoegde bestanden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ansje46 Bekijk bericht
                  veel verandert lijkt wel. Teletekst heeft nu op mijn tv koeieletters, meer mensen die dat nu hebben
                  Ja, en nu is het tenminste leesbaar, zelfs de kop met paginanummer en klok is nu goed zichtbaar, was ondergeschoven. Ben er erg blij mee.

Reageer

Heb inmiddels de Mijn Delta-app geinstalleerd en wilde mijn geblokkeerde nummers (op mobiel) bekijken. Voor nu nog niet te vinden, terwijl ik vanmorgen een (bekend onzin-) 06 nummer uit India heb geblokkeerd. Is die mogelijkheid om het te bekijken misschien alleen bij een vast nummer?

- Is al opgelost
                    Laatst bewerkt door anomaly; 3 Oct 2024, 14:04.

Reageer

Als toevoeging heb je nu ook de Mijn Delta app op de telefoon, weg handig!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Als toevoeging heb je nu ook de Mijn Delta app op de telefoon, weg handig!
                        Die is er toch al langer, laatste update (iOS) 1 maand geleden?
                        Laatst bewerkt door Koeba; 4 Oct 2024, 08:51.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Die is er toch al langer, laatste update (iOS) 1 maand geleden?
                          Ik meen dat deze in eerste instantie was voor mobiele telefonie. Nu kun je al je abonnementen regelen, ook tv en internet

Reageer

Van het primair adres zijn ze inderdaad niet meer zichtbaar, maar van de andere adressen wel.

De aliassen van de primaire adressen altijd een probleem geweest. Je kan ze namelijk niet verwijderen.
                            Heb al zo vaak aan de lijn gehangen met de servicedesk, maar die kunnen helemaal niets.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                              Ik kan wel inloggen, maar als ik klik op naar mijn producten gaat het fout en opnieuw laden helpt niet:
                              ik krijg deze website niet eens te zien op ik iets wil aanpassen voor mijn internet. Laden duurt heel lang

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X