Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Retentie Aanbod

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA Retentie Aanbod

    Kan iemand mij eens uitleggen in gewone taal wat ik onder "DELTA Retentie Aanbod" moet verstaan.

    Ik ben niet echt dom maar ik zou niet weten wat dit betekent, Ik heb het opgezocht maar snap er helemaal niks van.

    Volgen Google "Retentie betekent het vasthouden of behouden, in de marketing wordt hiermee vaak het vasthouden van klanten of medewerkers bedoeld"

    Het is ook nog gratis volgens de delta pagina, Als het gratis is, waarom zit er dan een aan en uit zet dingetje achter.

    Mijn Dank Is Groot

  • #2
    ik ken de term retentie alleen in combinatie met bijv. Highwind (nieuwsgroep)

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
      ik ken de term retentie alleen in combinatie met bijv. Highwind (nieuwsgroep)
      ja ik ook, daarom snap ik het ook niet
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #4
        Ik meer uit de backup retentie, waarschijnlijk een hele oude klant en kunnen ze heel ver terug in jou historie?

        De zogenoemde retentie van een back-up geeft aan hoe ver je terug kan in de geschiedenis van een back-up. Dit kan van belang zijn wanneer je bijvoorbeeld een bestand terug wil zetten wat een jaar geleden is verwijderd. In dat geval zou een back-up die een retentie van een maand heeft geen oplossing bieden.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
          Ik meer uit de backup retentie, waarschijnlijk een hele oude klant en kunnen ze heel ver terug in jou historie?

          De zogenoemde retentie van een back-up geeft aan hoe ver je terug kan in de geschiedenis van een back-up. Dit kan van belang zijn wanneer je bijvoorbeeld een bestand terug wil zetten wat een jaar geleden is verwijderd. In dat geval zou een back-up die een retentie van een maand heeft geen oplossing bieden.
          Ja ok. Maar bestanden stuur ik niet naar de delta, en misschien zou het terug kunnen kijken in facturen, maar om daar nu een gratis optie voor te maken, vindt ik nu niet iets wat je aan en uit hoeft te zetten. Misschien is het gewoon een verkoop praatje/dingetje ? Ik heb in iedre geval geen idee

          Reageer


          • #6
            Volgens mij is dit als je opstapt bij Delta, dan mogen ze je nabellen wat precies de reden is van je vertrek.

            Om je dan vervolgens natuurlijk weer terug te paaien.

            Reageer


            • #7
              Retentie is de hoeveelheid tijd dat een serviceprovider bestanden bewaart die zijn opgeslagen op hun servers.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                Retentie is de hoeveelheid tijd dat een serviceprovider bestanden bewaart die zijn opgeslagen op hun servers.
                Ook: https://www.markantinternet.nl/betekenis/retentie/

                Reageer


                • #9
                  Uiteraard gaan ze nu ook zorgen om de klanten binnen te houden door o.a.(!) dit service(!)forum (weer) eens een positieve injectie te geven...
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Dan zal ik het maar uitzetten, kijken wat dat oplevert. maar ja het is wel gratis

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
                      Kan iemand mij eens uitleggen in gewone taal wat ik onder "DELTA Retentie Aanbod" moet verstaan.
                      Toch nog even nagevraagd bij support:
                      "Dit betreft een fout op de site, we zijn bezig dit te corrigeren.
                      Onze welgemeende excuses voor het ongemak".
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Toch nog even nagevraagd bij support:
                        "Dit betreft een fout op de site, we zijn bezig dit te corrigeren.
                        Onze welgemeende excuses voor het ongemak".
                        Dank je wel Webkabouter

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X