Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Koppelen klantnummer/account

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Koppelen klantnummer/account

Hallo,
    Ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben met dit probleem, zo niet dan mijn excuses, maar ik zit met het volgende:
    Voor mijn moeder, die 85 jaar oud is, probeer is inzicht te krijgen in haar facturen, verbruiksgegevens, e.d. Er is al een account aangemaakt, als ik inlog kom ik gelijk in de Delta TV/Internet gegevens, waar ik de abo gegevens en facturen kan inzien van haar TV/internet. Tot zover goed dus. Maar....als ik vervolgens door wil naar Delta Energie om daar haar facturen en verbruikgegevens betreffende energie te bekijken, wordt gevraagd om te koppelen. Ik vul dan het klantnr. in van haar Delta Energie contract en krijg constant de melding "vul juiste klantnummer in" (en dat is dus juist, is het klantnr. dat begint met K.....). Ook geprobeerd, tegen beter weten in, om klt.nr. Delta TV in te vullen, en krijg dan melding dat dit nr. reeds gekoppeld is (wat terecht is). Ik kom dus geen stap verder zo, ook niet niet na diverse malen contact via de chat.

Oorspronkelijk gepost door soundman350 Bekijk bericht
    Hallo,
    Ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben met dit probleem, zo niet dan mijn excuses, maar ik zit met het volgende:
    Voor mijn moeder, die 85 jaar oud is, probeer is inzicht te krijgen in haar facturen, verbruiksgegevens, e.d. Er is al een account aangemaakt, als ik inlog kom ik gelijk in de Delta TV/Internet gegevens, waar ik de abo gegevens en facturen kan inzien van haar TV/internet. Tot zover goed dus. Maar....als ik vervolgens door wil naar Delta Energie om daar haar facturen en verbruikgegevens betreffende energie te bekijken, wordt gevraagd om te koppelen. Ik vul dan het klantnr. in van haar Delta Energie contract en krijg constant de melding "vul juiste klantnummer in" (en dat is dus juist, is het klantnr. dat begint met K.....). Ook geprobeerd, tegen beter weten in, om klt.nr. Delta TV in te vullen, en krijg dan melding dat dit nr. reeds gekoppeld is (wat terecht is). Ik kom dus geen stap verder zo, ook niet niet na diverse malen contact via de chat.
    Koppelen doe je op : https://account.delta.nl/koppelen

Een DELTA-account is een account met gebruikersnaam en wachtwoord waarmee je op meerdere DELTA-diensten in kunt loggen, zoals MijnDELTA en de DELTA TV app. Ga dus zorgvuldig om met je inloggegevens!

Heb je nog geen DELTA account? Ga naar DELTA-account aanmaken

Reageer

Is dat klantnummer met K nog wel juist. Mijn klantnummer is een tijdje terug gewijzigd en begint nu met 7000. Je kunt dit nakijken op de laatste rekening of bij de omschrijving van de laatste betaling.

Reageer

Inderdaad mijn klantnummer begint met 70000, niet met een K. Je kunt je klantnummer ook vinden op je maandelijkse overzichten van energiegebruik.

Reageer

Dank je wel voor jullie reactie(s). Waarschijnlijk zit daar het probleem, tevens is het probleem dat om het klantnummer te vinden op het maandelijkse overzicht energieverbruik je eerst moet kunnen inloggen in Delta energie (en dat lukt dus niet omdat er niet gekoppeld kan worden met het juiste klantnummer.....mooie cirkel dus) :-).
          Ik ga er in ieder geval verder mee stoeien.

Reageer

De klantnummers van Delta Fiber en Delta Energie staan ook op je bankafschrift (scherm of papier).
            Misschien daar even kijken voor het 7000...-nummer (van Delta Energie)?

Reageer

Het Delta Energie klantnummer, kun je ook vinden in de zojuist door Delta verstuurde mail met als titel: "Meer groen in uw tuin? Win een Tuiny forest!"
              Het klantnummer staat in de tekst van de mail onder de Ik Doe Mee!-button.

Reageer

Het zat dus inderdaad in het klantnummer, heb dit uit bankafschrift gehaald en begint inderdaad met 7000..... De koppeling lukte vervolgens, waardoor het probleem is opgelost.
                Bedankt voor het meedenken, hierdoor ben ik uiteindelijk erachter gekomen waar het mis ging, en is het opgelost.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X