Hallo,
Ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben met dit probleem, zo niet dan mijn excuses, maar ik zit met het volgende:
Voor mijn moeder, die 85 jaar oud is, probeer is inzicht te krijgen in haar facturen, verbruiksgegevens, e.d. Er is al een account aangemaakt, als ik inlog kom ik gelijk in de Delta TV/Internet gegevens, waar ik de abo gegevens en facturen kan inzien van haar TV/internet. Tot zover goed dus. Maar....als ik vervolgens door wil naar Delta Energie om daar haar facturen en verbruikgegevens betreffende energie te bekijken, wordt gevraagd om te koppelen. Ik vul dan het klantnr. in van haar Delta Energie contract en krijg constant de melding "vul juiste klantnummer in" (en dat is dus juist, is het klantnr. dat begint met K.....). Ook geprobeerd, tegen beter weten in, om klt.nr. Delta TV in te vullen, en krijg dan melding dat dit nr. reeds gekoppeld is (wat terecht is). Ik kom dus geen stap verder zo, ook niet niet na diverse malen contact via de chat.
Ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben met dit probleem, zo niet dan mijn excuses, maar ik zit met het volgende:
Voor mijn moeder, die 85 jaar oud is, probeer is inzicht te krijgen in haar facturen, verbruiksgegevens, e.d. Er is al een account aangemaakt, als ik inlog kom ik gelijk in de Delta TV/Internet gegevens, waar ik de abo gegevens en facturen kan inzien van haar TV/internet. Tot zover goed dus. Maar....als ik vervolgens door wil naar Delta Energie om daar haar facturen en verbruikgegevens betreffende energie te bekijken, wordt gevraagd om te koppelen. Ik vul dan het klantnr. in van haar Delta Energie contract en krijg constant de melding "vul juiste klantnummer in" (en dat is dus juist, is het klantnr. dat begint met K.....). Ook geprobeerd, tegen beter weten in, om klt.nr. Delta TV in te vullen, en krijg dan melding dat dit nr. reeds gekoppeld is (wat terecht is). Ik kom dus geen stap verder zo, ook niet niet na diverse malen contact via de chat.
Reageer