Sinds november klopt er niets meer van de overzichten die ik in MijnDelta terugvindt en de overzichten die maandelijks via e-mail worden verstrekt. Tevens ben ik mijn totale historie van voorgaande jaren kwijt. Dit is sinds Delta heeft bedacht om ons per november een tussentijdse afrekening te sturen. Ik heb hierover al enkele keren telefonisch contact gezocht maar nog steeds is er niets gebeurt.
Wanneer kan ik mijn historie weer inzien?
Bij de overzichten wordt geen rekening meer gehouden met de opbrengst van de zonnepanelen. Voor november 2022 was dat wel het geval. Wanneer worden de overzichten weer correct berekent en verstuurd? Graag dan ook de juiste versies van de nu foutief ontvangen overzichten.
Het is werkelijk een zootje geworden. Ik kan er geen wijs meer uit. Ik overweeg dan ook serieus om over te stappen. Het wordt steeds erger met Delta en begrijp niet waarom zaken die voorheen wel OK waren, nu plotseling moeten veranderen onder het mom van een verbeterde dienstverlening. Voorlopig wordt enkel het tegenovergestelde bereikt.
Iemand nog problemen sinds de administratieve aanpassing sinds november 2022?
Wanneer kan ik mijn historie weer inzien?
Bij de overzichten wordt geen rekening meer gehouden met de opbrengst van de zonnepanelen. Voor november 2022 was dat wel het geval. Wanneer worden de overzichten weer correct berekent en verstuurd? Graag dan ook de juiste versies van de nu foutief ontvangen overzichten.
Het is werkelijk een zootje geworden. Ik kan er geen wijs meer uit. Ik overweeg dan ook serieus om over te stappen. Het wordt steeds erger met Delta en begrijp niet waarom zaken die voorheen wel OK waren, nu plotseling moeten veranderen onder het mom van een verbeterde dienstverlening. Voorlopig wordt enkel het tegenovergestelde bereikt.
Iemand nog problemen sinds de administratieve aanpassing sinds november 2022?