Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geen leveringsadres en product in mijndelta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • geen leveringsadres en product in mijndelta

    hulp gevraagt, na facturerings problemen wat inmiddels is oplgelost/voldaan heb ik geen internet meer.

    Ingelogt op mijndelta (dashboard) zie ik geen producten en facturen meer en in mijn gegevensgroep zie
    ik dat er geen leveringsadres is, kan dit ook niet invullen/wijzigen.

    de live chat ondersteuning werkt ook niet want geen collega beschikbaar?

  • #2
    Klantenservice bellen. De mensen hier op het forum kunnen dit ook niet oplossen, dat kan alleen Delta.

    Vragen over glasvezel? Bel 0118-22 55 25
    Vragen over internet via kabel? Bel 0118-22 55 75
    Laatst bewerkt door JanPietJoris; 22 May 2023, 16:57.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
      Klantenservice bellen. De mensen hier op het forum kunnen dit ook niet oplossen, dat kan alleen Delta.
      lopen er hier geen medewerkers rond? slechte zaak dan, overige providers hebben dat wel. heb klantenservice al wel 100x gebeld maar ik kom er niet uit pff,
      dacht ik plof het probleem hier neer. maar tevergeefs begrijp ik.

      bedankt voor jouw reaktie, toch maar weer bellen dan

      Reageer


      • #4
        Forum is eigenlijk bedoeld om elkaar te helpen, maar met dit soort problemen kunnen andere gebruikers weinig doen...

        Vervelend probleem.... Sterkte ermee!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
          Forum is eigenlijk bedoeld om elkaar te helpen, maar met dit soort problemen kunnen andere gebruikers weinig doen...

          Vervelend probleem.... Sterkte ermee!
          Praat je uit eigen ervaring?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fietsgek Bekijk bericht

            lopen er hier geen medewerkers rond? slechte zaak dan, overige providers hebben dat wel. heb klantenservice al wel 100x gebeld maar ik kom er niet uit pff,
            dacht ik plof het probleem hier neer. maar tevergeefs begrijp ik.

            bedankt voor jouw reaktie, toch maar weer bellen dan
            Er lopen zo af en toe medewerkers rond, maar voor dit soort zaken zou ik echt met Delta bellen en rechtstreeks benaderen! Dit forum is een forum waar gebruikers elkaar helpen, maar met dit onderwerp kunnen andere gebruikers niet zo veel. Desalniettemin, veel succes!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

              Praat je uit eigen ervaring?
              Alweer zo'n fijne reactie van jou.....

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

                Praat je uit eigen ervaring?
                Ben je nu weer bezig Hork
                Laatst bewerkt door koekeroe; 26 May 2023, 19:49.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fietsgek Bekijk bericht

                  lopen er hier geen medewerkers rond? slechte zaak dan, overige providers hebben dat wel. heb klantenservice al wel 100x gebeld maar ik kom er niet uit pff,
                  dacht ik plof het probleem hier neer. maar tevergeefs begrijp ik.

                  bedankt voor jouw reaktie, toch maar weer bellen dan
                  Diep adem halen en geduld oefenen!

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X