Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen factuur,of veel te laat ???

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen factuur,of veel te laat ???

    Ga je naar " Mijn Delta " dan komt dit gelijk tevoorschijn.

    Krijg je een melding dat je je factuur nog niet hebt betaald? Schrik niet, dit is een technisch probleem. We werken hard aan een oplossing.

    Nou dit doet zich al voor vanaf ze de Nieuwe Mijn Delta gelanceerd hebben,en wat mij vooral stoort,is dat ik helemaal geen facturen meer krijg.
    Het gaat om Delta Energie.!!
    En straks natuurlijk lopen piepen,je hebt een betalings achterstand.
    En helaas,echt bereikbaar zijn nu ook weer niet.
    Hebben meer mensen de ervaring dat ze geen,of te laat hun factuur ontvangen ???
    Laatst bewerkt door jean; 27 Jan 2023, 11:29.
    [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

  • #2
    Same hier. Uiterste betaaldatum: "Te laat!".
    De factuur is niet te downloaden.
    Maar er zal ongetwijfeld een betalingsherinnering komen

    Reageer


    • #3
      Een automatische incasso en je kunt weer heerlijk slapen. Je moet het toch betalen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
        Een automatische incasso en je kunt weer heerlijk slapen. Je moet het toch betalen.
        Ik slaap daarom heerlijk,maar automatische incasso,nee die weelde heeft Delta enkele jaren geleden verspeeld bij mij.
        Door verkeerde info van hun,wat mij redelijk wat geld heeft gekost,en vrije dagen.
        Ja,later een excuus brief,maar dat was het.
        Dus daarom betaling via deze weg.
        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

        Reageer


        • #5
          Je kunt het toch gewoon zelf overschrijven met je klantnummer erbij heb ik ook gedaan de andere dag was de site bijgewerkt u heeft betaald

          Reageer


          • #6
            Of je was al eerder overgestapt omdat het allemaal slecht zou zijn. Wanneer je het echt zelf wilt betalen dan plan je dat toch gewoon in n betaal je iedere maand op dezelfde dag hetzelfde bedrag. Je weet wat je moet betalen dus een factuur voegt niets toe. Alleen maar veel papier en extra kosten.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
              Of je was al eerder overgestapt omdat het allemaal slecht zou zijn. Wanneer je het echt zelf wilt betalen dan plan je dat toch gewoon in n betaal je iedere maand op dezelfde dag hetzelfde bedrag. Je weet wat je moet betalen dus een factuur voegt niets toe. Alleen maar veel papier en extra kosten.
              Bedankt voor je positieve reactie.

              Nee ben nog nooit overgestapt,zit vanaf 1981 bij Delta ( PZEM ),voorbarige conclusie.
              Papier wordt hier niet bij gebruikt,gaat digitaal.
              Wanneer jezelf plant,krijg je het teruggestort,geen referentienummer.

              Heb nu dit gevonden op hun website,dus wachten we af,probleem opgelost.


              Veel gestelde vragen op dit moment

              Ik heb nog geen termijnnota van januari ontvangen


              Ja dat klopt. Je ontvangt deze zo snel mogelijk en hoeft hier niets voor te doen op dit moment.
              [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

              Reageer


              • #8
                Vandaag zat dan toch de factuur in de mail...
                Meteen betaald natuurlijk.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Predator Bekijk bericht
                  Vandaag zat dan toch de factuur in de mail...
                  Meteen betaald natuurlijk.
                  Ja,ook gelijk betaald.

                  ( en er kwam geen papier aan te pas )
                  [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X