Gisteren zag ik bij mijn moeder een email om zo dicht mogelijk op de datum van 31 december de meterstanden door te geven ivm het energieplafond. Ze heeft geen slimme meter en ik had juist in november de meterstanden doorgegeven ivm de jaarafrekening. Gisteren dus weer de meterstanden doorgegeven.
Nu dacht ik dat ik geen mail heb ontvangen omdat ik wel een slimme meter heb.
Ik sprak echter iemand die ook een slimme meter had en die wel ook die mail heeft ontvangen. Die persoon kon niet elke dag het verbruik inzien en dat kan ik wel.
Is dat het verschil de reden dat ik de mail niet heb ontvangen?
Gisteren is het niet gelukt om Delta te bereiken voor de uitleg (ik heb geen slimme telefoon en kan dus niet whatsappen en zo kun je blijkbaar alleen met delta Energie chatten!). Vandaag is men telefonisch niet aanwezig, dus vandaar dat ik hier de kwestie even neerleg.
Heb ik berichtgeving hierover gemist?
Nu dacht ik dat ik geen mail heb ontvangen omdat ik wel een slimme meter heb.
Ik sprak echter iemand die ook een slimme meter had en die wel ook die mail heeft ontvangen. Die persoon kon niet elke dag het verbruik inzien en dat kan ik wel.
Is dat het verschil de reden dat ik de mail niet heb ontvangen?
Gisteren is het niet gelukt om Delta te bereiken voor de uitleg (ik heb geen slimme telefoon en kan dus niet whatsappen en zo kun je blijkbaar alleen met delta Energie chatten!). Vandaag is men telefonisch niet aanwezig, dus vandaar dat ik hier de kwestie even neerleg.
Heb ik berichtgeving hierover gemist?
Reageer