Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe maandbedragen Delta Energie

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Nieuwe maandbedragen Delta Energie

Zag dat ik op mijndelta energie niet kan chatten.
    vraag me nml af wat ons nieuwe maandbedrag wordt in 2023.
    Ons contract loopt af op 31 12 2022. Waren super gunstige tarieven, dus we gaan echt veel meer betalen.
    Mijn schatting is dat ons maandbedrag van 150 euro straks ca 330 euro gaat worden.

de chat is erg , eergisteren 9 uur gewacht op bericht om me maandnota te betalen eindelijk bericht ik betaald en jawel hoor volgende dag een rare email dat ik moest betalen en dat de site wel me nota had verwerkt hoe dan? en oja 2x 190 teruggave? nou wacht nog steeds na 29-11 een formulier most ondertekenen dat me huis geen vinkje bij delta had....ben benieuwd hoe veel zeeuwen dat hebben meegemaakt ook omdat het al in de pzc stond, sterkte op het wachten iedereen en gelukkig nieuwjaar

Reageer

Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
      Zag dat ik op mijndelta energie niet kan chatten.
      vraag me nml af wat ons nieuwe maandbedrag wordt in 2023.
      Ons contract loopt af op 31 12 2022. Waren super gunstige tarieven, dus we gaan echt veel meer betalen.
      Mijn schatting is dat ons maandbedrag van 150 euro straks ca 330 euro gaat worden.
      Bij mij was het 26 11 2022 afgelopen ,je krijgt Geen bericht van Verhoging Krijg je pas bij je eindafrekening ,Dus VERHOOG zelf meteen in Mijn Delta Heb ik ook gedaan
      Voor een Oudere Mevrouw die ik help ,had ik het zelfde bericht ,Had daarvoor opgebeld Keurige Mevrouw aan de lijn ,die had ik gevraagd of de verhoging die ik zelf aan gepast had
      Genoeg was ,en of ze naar de Nota van Mevrouw wilde kijken Die Overigens GEEN INTERNET HEEFT ,keurig opgelost ,maar helaas ,JE MOET HET ZELF DOEN ,Ik hoop dat ik een kleine bijdrage heb kunnen geven aan je vraag Een Fijn Uiteinde en een Gezond 2023 Groet Koekeroe

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Bij mij was het 26 11 2022 afgelopen ,je krijgt Geen bericht van Verhoging Krijg je pas bij je eindafrekening ,Dus VERHOOG zelf meteen in Mijn Delta Heb ik ook gedaan
        Voor een Oudere Mevrouw die ik help ,had ik het zelfde bericht ,Had daarvoor opgebeld Keurige Mevrouw aan de lijn ,die had ik gevraagd of de verhoging die ik zelf aan gepast had
        Genoeg was ,en of ze naar de Nota van Mevrouw wilde kijken Die Overigens GEEN INTERNET HEEFT ,keurig opgelost ,maar helaas ,JE MOET HET ZELF DOEN ,Ik hoop dat ik een kleine bijdrage heb kunnen geven aan je vraag Een Fijn Uiteinde en een Gezond 2023 Groet Koekeroe
        Bedankt voor de goede wensen.
        Onze jaarrekening kregen we in augustus al. Delta bracht voorschot omlaag naar iets van 150 euro. Met wat ik wist heb het snel verhoogd naar 200. Mijn 1ste berekeneing zelf kom ik uit op ca 330 euro. Maar ja dat is meer gokken dan wijsheid.
        Maar NU 2 januari nog steeds geen bericht van nieuw maandbedrag terwijl dus contract afliep op 31 12 2022.
        Telefonisch niet te doen, erg druk krijg ik steeds te horen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

Bedankt voor de goede wensen.
          Onze jaarrekening kregen we in augustus al. Delta bracht voorschot omlaag naar iets van 150 euro. Met wat ik wist heb het snel verhoogd naar 200. Mijn 1ste berekeneing zelf kom ik uit op ca 330 euro. Maar ja dat is meer gokken dan wijsheid.
          Maar NU 2 januari nog steeds geen bericht van nieuw maandbedrag terwijl dus contract afliep op 31 12 2022.
          Telefonisch niet te doen, erg druk krijg ik steeds te horen.
          Ik kan niet in uw beurs kijken ,ik ben ook naar € 300,00 gegaan ,krijg deze maand mijn afrekening ,ik laat u het weten ,of er nog bij moet ,En ik denk ook ,dat ze het wel erg veel druk hebben ,dus wat je zelf kan ,begin er aan om dat te doen ,als je financiele draagkracht hebt

Reageer

Dus Delta komt niet zelf vòòr het aflopen van het contract met het nieuwe maandbedrag? Dat is jammer!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Dus Delta komt niet zelf vòòr het aflopen van het contract met het nieuwe maandbedrag? Dat is jammer!
              Blijkbaar niet idd, ons contract liep ook 31-12 af, nog niks gehoord van het nieuwe maandbedrag helaas.

Reageer

Het nieuwe maandbedrag krijg je op de jaarfactuur, maar ik vind dat toch wat laat. Enfin.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Het nieuwe maandbedrag krijg je op de jaarfactuur, maar ik vind dat toch wat laat. Enfin.
                  Ja zo was het we kregen in augustus de jaarfactuur met nieuw maandbedrag gebaseerd op de geldende contractprijzen.
                  Dus maar snel dat bedrag omhoog gedaan vooruitlopen op de verwachting dat de prijzen in januari enorm omhoog zouden gaan. Inplaats van iets van 23 ct m3 gas, naar minimaal 45.

Reageer

De maanbedragen schieten omhoog ondanks het prijsplafond.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat Delta van de gehele situatie profiteert: vorig jaar waren ze er als de kippen bij om de prijzen van gas en elektriciteit te verhogen en nu in januari met veel lagere gas en elektriciteit prijzen is het oorverdovend stil.
                    Het riekt naar oplichting cq misbruik van de situatie.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door pzem Bekijk bericht

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat Delta van de gehele situatie profiteert: vorig jaar waren ze er als de kippen bij om de prijzen van gas en elektriciteit te verhogen en nu in januari met veel lagere gas en elektriciteit prijzen is het oorverdovend stil.
                      Tsja, zoals de waard is...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door pzem Bekijk bericht

U betaald nog steeds de prijs van de inkoop van maanden geleden, U weet toch hoe het aan de benzine pomp werkt?

De energie maatschappijen werken met de inkoop van hun gas en elektriciteit vaak 3 tot 6 maanden vooruit en berekenen deze tarieven door aan hun klanten.
                        Laatst bewerkt door koekeroe; 9 Jan 2023, 13:50.

Reageer

Inderdaad net zoals bij de benzinepompen: zodra de benzine stijgt snel de prijzen verhogen, maar als de benzineprijs zakt, duurt het erg lang voordat ze daadwerkelijk de prijzen aan de pomp verlagen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X