Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vraagje?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Vraagje?

Vraagje waarom heb ik geen maand rekening van december 2022 gekregen via de mail? (komt altijd rond de tiende van de maand)
    En heb je ook wat info energie om in contact te komen want op de nieuwe site is hier niks van te vinden?
    Is mogelijk om de zelfde service te leven als bij internet en tv via de Whatt's app?
    Of is dat te veel gevraagd?

Je bedoelt Delta energie neem ik aan ?

Stuur ons een WhatsApp bericht
    Je kunt je vraag aan ons stellen door ons een bericht via WhatsApp te sturen op 0118 – 22 55 00. Van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 staan onze medewerkers je graag te woord.

Stel je vraag online
    Je kunt onze webcare medewerkers ‘live’ vragen stellen van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur op Facebook of Twitter.

Bel onze klantenservice
    Wij zijn telefonisch bereikbaar op 0118 – 22 55 00, van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Hou je klantnummer bij de hand, dan kunnen we je sneller helpen. Vanuit het buitenland zijn wij bereikbaar op 0031 118 – 22 55 00.

Het telefoonnummer van onze zakelijke klantenservice is 0118 – 22 66 00. Vanuit het buitenland is dit 0031 118 – 22 66 00.

Schrijf ons een bericht of brief
    • E-mail - mail je vragen of opmerkingen naar [email protected]
    • Post - Wil je een brief schrijven? Stuur hem naar:
      DELTA Energie
      Postbus 5048
      4330 KA Middelburg.

Vergeet niet je klantnummer te vermelden, zodat wij al onze correspondentie en conversaties makkelijk kunnen terug zoeken.

Hyperlinks
    WhatsApp
    Facebook
    Twitter
    Klantenservice

Reageer

Bedankt driepinter

Reageer

Heb ook geen factuur ontvangen voor december.
        Ga ik naar mijn energie op delta,dan zie ik 17 december nog niet betaald en op 18 december voldaan.( deze factuur is dus nog niet betaald )
        Weet niet wat er hand is,maar kloppen doet het niet.
        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

Reageer

alles is hier nu geregeld vandaag mail gehad met rekening en die 190 euro staat op de rekening
          Sluit maar dit topic

Reageer

Vanmorgen werd ik gebeld door een vriendelijke medewerkster van Delta energie om te vragen of alles was opgelost.
            Alles is opgelost ik tevreden zij tevreden iedereen tevreden.
            Kijk zo kan het ook gewoon even een mailtje en na 24 uur is het probleem opgelost.
            Dus mensen klaag niet zo vlug maar contact met de leverancier werkt veel beter.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X