Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wederom iets fout: Facturen kloppen niet.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wederom iets fout: Facturen kloppen niet.

    Echt waar je denkt lossen ze het nu nooit op? Nee....
    Doordat delta mijn overstap NIET ingang of afgerond had bij de vorige provider, iets wat ze zouden doen en staan in de overeenkomst en contract. betaal ik al 2 maanden voor Solcon, welke al niet meer werkt en of actief is per 26-8-2022 en delta actief is.
    Nu werd mij gezegd dat ze 2 maanden gaan compenseren, leuk! Maar het kost mij nog steeds geld:
    2 maanden solcon was 55,57 per maand dat maal 2 zit je op een kleine 111,-
    2 maanden Delta kost mij 42,50 dus dat is 85,-
    Blijft er nog een verschil open van 26 euro, door de fout van delta wederom/
    Nu denk je prima.... krijg je de factuur voor oktober, halen ze netjes die 85,- eraf maar doen ze onderaan de factuur random 2 regels bij dumper wat een waarde van +- 25 euro is.
    Som het even netjes op ( copy past van hun factuur
    27 sep 2022 Volgens afspraak 2 maanden compensatie Flexpakket Basis € -85,00
    Internet 1 nov 2022 - 30 nov 2022 Extra snelheid +850/850 (1000/1000) € 7,50
    1 nov 2022 - 30 nov 2022 Korting: -5,- bij 1 Gigabit gedurende 12 maanden € -5,00
    1 nov 2022 - 30 nov 2022 Flexpakket Basis € 42,50
    1 nov 2022 - 30 nov 2022 Inclusief Veilig Internet 5 € 0,00
    1 nov 2022 - 30 nov 2022 Viaplay € 13,99
    1 nov 2022 - 30 nov 2022 Actiekorting Viaplay 6 maanden gratis € -12,99
    1 nov 2022 - 30 nov 2022 Korting Viaplay icm Delta abonnement € -1,00
    Mobiel 4 okt 2022 - 31 okt 2022 Korting DELTA Mobiel € -4,67
    1 nov 2022 - 30 nov 2022 Korting DELTA Mobiel € -5,00

    Dit zou totaal -49,68 dat ik op mijn rekening zou krijgen daar ze dan de 2 maanden compensatie in hebben gedaan!
    Nu komt het mooie hieronder maken ze ineens een kopje aan wat ik hierboven gratis heb, rekenen ze er nog even bij:

    8 sep 2022 - 30 sep 2022 Actiekorting Viaplay 3 maanden gratis € 10,73
    1 okt 2022 - 31 okt 2022 Actiekorting Viaplay 3 maanden gratis € 13,99

    Dus dan wordt het totaal inderdaad -24.95 dat ik krijg, echter die bedragen hierboven zijn al bij de vorige factuur al in rekening gebracht wat dus niet klopt,
    Zo kan ik ook boekhouden delta, en dan mail je ze of bel je ze natuurlijk geen gehoor.... want ze nemen gewoon niet op als je belt met je nummer dat bekend bij ze is.
    Toen via messenger chat na 6 uur een reactie dat er inderdaad een fout is gemaakt maar het is direct opgelost...
    Nou ik zie nergens dat het opgelost is enkel een email dat er GEEN issues meer zijn voor mij hahaha goed zo servicedesk zo kan ik ook 100 zaken afsluiten en zeggen nou nou ik heb goed gewerkt!

    Kortom het gaat weer lekker fout, maar fatsoenlijk oplossen NEE dat kunnen ze niet, Factuur sturen ja dat wel!

  • #2
    Erg behulpzaam op dit Serviceforum.... Niet dus.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
      Erg behulpzaam op dit Serviceforum.... Niet dus.
      Als er dingen opgelost zouden worden wel ja.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door antidelta Bekijk bericht

        Als er dingen opgelost zouden worden wel ja.
        Dat lukt je hier niet ook.
        Schrijf een duidelijke brief naar ze. Aangetekend.
        Hier klagen lost niets op.
        Laatst bewerkt door Rinus; 13 Oct 2022, 17:32.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Beste antidelta Dit is een forum waar klanten elkaar helpen met (telecom) vragen.
          Voor vragen of klachten over je factuur moet je contact opnemen met de DELTA klantenservice.
          Er wordt geen support gegeven vanuit de klantenservice via dit kanaal.

          Reageer


          • #6
            Zowel Rinus als Jeroen, Als je dat gedaan hebt en er komt niks uit delta tja.
            Ik ben echt niet de enige met deze issues, En ik ben wel van mening dat ze hier iets mee gaan doen enof bekijken.
            Daarnaast betreft het ook telecom vragen hoor daar ik ook een delta mobiel heb bij hun met daarbij behorende service zoals FILM1 en ESPN welke ik NOOIT geleverd heb voor 24 maanden, maar zogenaamd viaplay krijg voor 6 maanden welke ze vervolgens wel op de factuur zetten.

            Je kan begrijpen dat je als klant flink genaaid voelt, en ook een mindere ervaring mag gedeeld worden in de hoop dat het opgelost wordt.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door antidelta Bekijk bericht
              Zowel Rinus als Jeroen, Als je dat gedaan hebt en er komt niks uit delta tja.
              Ik ben echt niet de enige met deze issues, En ik ben wel van mening dat ze hier iets mee gaan doen enof bekijken.
              Daarnaast betreft het ook telecom vragen hoor daar ik ook een delta mobiel heb bij hun met daarbij behorende service zoals FILM1 en ESPN welke ik NOOIT geleverd heb voor 24 maanden, maar zogenaamd viaplay krijg voor 6 maanden welke ze vervolgens wel op de factuur zetten.

              Je kan begrijpen dat je als klant flink genaaid voelt, en ook een mindere ervaring mag gedeeld worden in de hoop dat het opgelost wordt.
              Waarom bel je niet netjes met de klantservice en leg het uit. De energie die je er nu via hier in steekt wekt op mij alleen maar weerzin op.
              Ik heb ook wel eens iets gehad met Delta, maar door netjes te blijven zijn de bereid alles op te lossen.

              Reageer


              • #8
                Allemaal heel vervelend maar neem contact op met de klantenservice van DELTA antidelta Zij zijn de enige die je hier verder mee kunnen helpen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door antidelta Bekijk bericht
                  Zowel Rinus als JeroenJe kan begrijpen dat je als klant flink genaaid voelt, en ook een mindere ervaring mag gedeeld worden in de hoop dat het opgelost wordt.
                  Alle begrip, maar er is geprobeerd om duidelijk te maken dat dit forum geen onderdeel van de klantenservice is. Dus linksom of rechtsom, echte hulp van Delta zelf ga je hier niet vinden.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X