Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

slechte ervaring service en diensten

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • slechte ervaring service en diensten


    Ik ben sinds eind augustus over op delta.
    Man man man man man wat een ballen bedrijf is dit zeg!
    Fout op fout op fout en wat denk je weer alles fout. Alles wat fout kan gaan gaat fout!

    We beginnen: De overstap van Solcon naar Delta.
    Solcon bijna 2 jaar internet van gehad en eigenlijk altijd goed, niet de snelste maar service was goed. Nu kwam delta eindelijk met hun 1000/1000 voor de gunstigere prijs. En ja hoor goedkoop is duurkoop!
    Ik zou per 26-8-2022 overgaan, maar kreeg al de modem begin augustus in huis, denk je mooi dit werkt en ook via navraag per tel en chat zou dit werken. Wil ik de modem installeren, fuck de verkeerde, sturen ze tot 2x toe een foute op en de 3e was eindelijk goed. wil ik deze aansluiten en rara het werkt nog niet.
    Dus per 26-8-22 dan toch. En ja snachts om 0.00 solcon valt stil, en 10 min later delta actief. Nu denk je yes.
    Wat blijft heeft delta de opzegging doorgevoerd maar officieel geen einddatum gezet waardoor je dus van solcon nog lekker facturen krijgt, maar geen services krijgt en hebt, en delta je al lekker facturen kan sturen dus lekker cashen ook. Nu wil je ze bellen, nou klantenservice verbruikt altijd na 15/20 min wachten de verbinding dus je krijgt geen CONTACT met ze. Dit is fout 1.
    Nu fout 2
    Ze willen je alles aansmeren en ook mobiel, nou dit is inderdaad goedkoper als je klant bij ze bent en je krijgt er alles bij, ja echt alles! Nu zou ik film1 en espn erbij krijgen. Wat denk je dit krijg ik niet daar ik enkel internet klant bij ze ben! NEE ECHT? volgens mij wisten jullie dat ik alleen internet had daarom belde jullie mij ook met dit aanbod en dit zou prima werken met de app. Dus niet. Wel overgestapt en aan hun vast en betalen maar niet krijgen wat je hoort te krijgen. Ze willen niet meedenken met de klant na een oplossing maar bedenken zelf een oplossing iedere medewerker opnieuw. Is het niet whalid, dan wel kees jan dan weer een ander. Ze zeggen A of B of C maar doen dan D of niks, of bellen niet terug.
    Nu zou ik ter compensatie viaplay krijgen voor 2 maanden, YES... terwijl ik recht had op 24 maanden film1 en espn... dus ik krijg dat laatste al niet, en wordt afgescheept met 2 maanden viaplay dan? Bel je op dan krijg je weer andere medewerken aan de lijn. Willen ze je 6 maanden geven maar wel voor 1 jaar betalen?? Volgens mij snappen jullie het niet ik heb recht op 24 maanden epsn en film1... twv 22 euro... viaplay is slechts 12.99 per maand. Dus of 22 euro korting of geef gewoon de viaplay a 12.99 dan loop ik nog steeds verlies?
    Tot daar stopt het want ze negeren je telefoontjes, bellen je niet meer terug en laten je wachten en iedereen verbind je door want ze kunnen niks. Iets met balletje en de muur.
    Echt waar wat een K*T bedrijf en vooral de klantenservice wat een onkunde werkt daar.



  • #2
    Zo te horen ben ik niet de enige. Klantenservice? Wat is dat? Daar kunnen ze bij Delta (Mobiel/Fiber) nog een hele hoop van leren.
    Heb zelf superslechte ervaring met de service van Mobiel. Ja inderdaad, je krijgt een paar kanalen extra op tv maar daar houdt t op.
    Mobiel internet werkte niet op mijn gsm. Chat met de helpdesk, ja u moet een fabrieks reset doen dan is het goed. Gedaan, en helaas zonder resultaat. Weer naar de chat, nee alle instelling bij ons staan goed, u moet maar naar de winkel komen. Gedaan, en wat denk je, weer geen resultaat. De medewerker zou het aan de technische service desk door geven. Gekgenoeg werkte alles wel met zijn eigen sim-kaart van T-mobile, dus nog even een nieuwe simkaart geprobeerd, geen succes. Ik zou gecontacteerd worden door de technische service afdeling. Na 2 weken nog maar eens contact opgenomen hoe de zaak er voor stond. Ja we zijn er mee bezig. Uiteindelijk de week erop contact gekregen met de melding dat het aan het toestel zou liggen en dat ik maar bij de leverancier van de gsm te rade moest gaan. Ja maar met een ander simkaart werkt het wel.... Nee het lag toch echt aan het toestel.
    Zelf nog 2 andere simkaarten van andere providers geprobeert, en wat schetst, alles werkt! Dus terug naar Delta.
    Ja we gaan het opnieuw uitzoeken, U hoort zo snel mogelijk van ons. Afijn dit feestje ging zo nog enkele weken door.
    Uiteindelijk officieel een klacht ingediend bij delta waarop ik tot op heden (27-9-2022) nog steeds geen reaktie heb gekregen van Delta, anders dan we hebben Uw klacht ontvangen en is geregistreerd onder numer zus en zo. Heel bleef Delta wederom ingebreke en heb ik ze formeel ingebreke gesteld voor het niet leveren van een dienst waarvoor ik een contract met hen heb afgesloten. Wederom bleef het stil aan de overkant. Bellen hielp niet, je komt niet verder dan een helpdesk medewerker, die je niet verder doorverbind naar iemand hogerop in de organisatie. Ook bellen naar Klantenservice heeft weinig geholpen. Uiteindelijk besloten om het abonnement op te zeggen (10 weken verder....)
    Dan komt de nummeroverdracht naar de nieuwe provider. Nee, we kunnen het nummer niet vrijgeven want Uw abonnement loopt nog tot maart 2023. Jamaar U kunt niet leveren waarvoor ik betaal! Ja jammer maar daar zijn we nog mee bezig. Hoe bedoelt U, we zijn 10 weken verder, en dit is niet handig als je een eigen zaak probeert te runnen! Op deze manier wordt je dus in gijzeling gehouden door Delta, geen mobiel internet leveren en toch niet over kunnen stappen. Men stoort zich er totaal niet aan. Diep en diep triest is het. Nog maar niet te spreken van de ronduit onbeschofte manier waarop ik te woord gestaan ben door de support medewerker.
    Na de zoveelste keer bellen kon het lopende abonnement afgekocht worden waarna ik over "mocht" stappen naar een nieuwe provider. Overigens tot volle tevredenheid! Mijn god wat een opluchting. En ja, de overige abonnementen van het gezin verhuizen ook mee.
    Tot zover mijn ervaringen, doe er je voordeel mee.

    @ Delta: Klantenservice gaat verder dan een chat of het aannemen van een telefoontje. Jullie hebben hier nog heel veel te leren.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X