Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta klantenservice slecht bereikbaar

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    even in de wachtstand...uren later...behalve als je kreunt en steunt bij de vraag kernwoorden in te spreken...met beetje geluk kom je eens bij een medewerker uit.
    Ben al dagen bezig iemand aan de lijn te krijgen die iets met mijn ,en delta hun probleem kan en wil doen.
    Op een loze belofte na..nog geen stap verder ,na dag in dag uit voldhouden proberen iemand aan de lijn te krijgen.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Met dit soort uitspraken gaat bij mij de negeermodus aan.

      Delta is telefonisch prima te bereiken. Ja, je staat even in de wachtstand, maar je wordt uiteindelijk wel geholpen.
      Overal is personeelstekort, daar moeten we mee dealen.

      En chatten of een chatbot gebruiken zou ik niet aanraden, altijd bellen.
      Geholpen ?
      Als je na 20 min wachten gewoon telkens de verbinding verbroken hoort worden?
      En je dan 3x kan bellen en een uur verder bent op je vrije dag, dan een lul antwoord krijgt van medewerker 1 en medewerker 2 zegt dit en je wordt doorverbonden weer en hopa weer verbinding verbroken.
      Bel ik met de ANWB wordt ik direct geholpen, bel ik met postnl wordt ik geholpen, bel ik met... nee dit is gewoon goedkope mensen in dienst nemen, 0.000 verantwoordelijk voelen voor hun werk en taak en dingen beloven en niet waarmaken!
      En foute facturen sturen, meer kosten in rekening brengen, diensten bieden, maar niet leveren maar wel betalen!
      Ik hoop dat je een van de gelukkige bent waar het goed gaat want hier geld de wet van Murphy namelijk.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door evil Bekijk bericht
        even in de wachtstand...uren later...behalve als je kreunt en steunt bij de vraag kernwoorden in te spreken...met beetje geluk kom je eens bij een medewerker uit.
        Ben al dagen bezig iemand aan de lijn te krijgen die iets met mijn ,en delta hun probleem kan en wil doen.
        Op een loze belofte na..nog geen stap verder ,na dag in dag uit voldhouden proberen iemand aan de lijn te krijgen.
        volkomen met je eens!

        Reageer


        • #19
          En toch is Delta uitgeroepen tot beste provider…

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
            En toch is Delta uitgeroepen tot beste provider…
            Daar zou je stoeltje van beginnen te klapperen

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door antidelta Bekijk bericht

              Geholpen ?
              Als je na 20 min wachten gewoon telkens de verbinding verbroken hoort worden?
              En je dan 3x kan bellen en een uur verder bent op je vrije dag, dan een lul antwoord krijgt van medewerker 1 en medewerker 2 zegt dit en je wordt doorverbonden weer en hopa weer verbinding verbroken.
              Bel ik met de ANWB wordt ik direct geholpen, bel ik met postnl wordt ik geholpen, bel ik met... nee dit is gewoon goedkope mensen in dienst nemen, 0.000 verantwoordelijk voelen voor hun werk en taak en dingen beloven en niet waarmaken!
              En foute facturen sturen, meer kosten in rekening brengen, diensten bieden, maar niet leveren maar wel betalen!
              Ik hoop dat je een van de gelukkige bent waar het goed gaat want hier geld de wet van Murphy namelijk.
              Serieuze vraag: Denk je dat jezelf 'antidelta' noemen ergens bij helpt?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                En toch is Delta uitgeroepen tot beste provider…
                Oh? Door wie?

                Reageer


                • #23
                  Meer dan een week verder (los van alle pogingen daarvoor),door Delta..niet gereageerd op de mails...ondanks ze melden binnen 5 dagen te reageren,persoon die zou terugbellen..is vast met vakantie..want daar wacht ik ook nog op.
                  Ondertussen heeft het probleem zich vanzelf opgelost,...maar niet dankzij de service/planning/communicatie van Delta.

                  Reageer


                  • #24
                    Delta en Caiway hebben de langste wachttijd bij de klantenservice van alle aanbieders. Maar volgens Delta ligt het aan de telefooncentrale…

                    Reageer


                    • #25
                      Ja, er is een hoop veranderd sinds:
                      onderzoek naar bereikbaarheid

                      woensdag 13 oktober 2021

                      Na onze eerste prijs als snelste internetprovider van Nederland, valt Caiway dit jaar wederom in de prijzen. We hebben namelijk de tweede plaats gewonnen in het jaarlijkse helpdeskonderzoek van ProviderCheck! Gemiddeld kregen de bellers van ProviderCheck binnen 1 minuut en 37 seconden een medewerker van Caiway aan de lijn om hun vraag te stellen. En dat is een stuk sneller dan vorig jaar.

                      Overigens vraag ik mij oprecht af of het in 2021 veel beter was dan nu. Mijn ervaring is altijd een vrij slechte geweest.

                      Reageer


                      • #26
                        De Delta Fiber aanbieders Delta en Caiway lieten klanten met een wachttijd van gemiddeld bijna tien minuten het langste op contact met een medewerker wachten. Delta Fiber geeft als excuus dat er problemen met de telefooncentrale waren op het moment van het onderzoek.

                        Iedere aanbieder werd in de september twintig keer telefonisch door de onderzoekers benaderd met vier verschillende vragen. Voor iedere vraag werd een aanbieder dus vijf keer telefonisch benaderd. De vragen gingen over het opzeggen van het abonnement, traag internet, het aanpassen van het abonnement en facturatie.

                        Dus twintig keer was de oorzaak de telefooncentrale? Dan zou ik toch maar snel eens gaan kijken voor een andere telefooncentrale, Caiway en Delta .

                        Reageer


                        • #27
                          En dan vooral op de startpagina van de site de uitslag van 2021 blijven vermelden. 😂🥴

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X