Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

router valt 3 tot 4 keer uit per dag,graag een andere router aub

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • router valt 3 tot 4 keer uit per dag,graag een andere router aub

    graag een andere router plaatsen op adres: ************** Terneuzen klantnummer **************

    Liefst op een woennsdag tussen 11 uur en 14u30

    ik hoor het wel,

    Vriendelijke groeten,

    Erik Vanherck

  • #2
    Ik zou toch even contact met de klantenservice opnemen...

    Reageer


    • #3
      Ik hoor het wel...

      Reageer


      • #4
        Hallo traiteurerik, ik heb je adres en klantgegevens voor je weggehaald. Maar je kunt via de chatfunctie op onze website een je vraag stellen en dan zitten mijn collega's voor je klaar om deze te beantwoorden. Wij zijn iedere dag tot 22:00 aanwezig via de volgende link: https://www.delta.nl/klantenservice/

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door traiteurerik Bekijk bericht
          graag een andere router plaatsen
          Beetje kort door de bocht, het is de Jumbo niet
          Hoe bedoel je dat - gaan de lampjes uit, krijg je een melding, valt alleen Wifi uit etc?
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Oct 2021, 19:05.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Beetje kort door de bocht, het is de Jumbo niet
            Hoe bedoel je dat - gaan de lampjes uit, krijg je een melding, valt alleen Wifi uit etc?
            heerlijk toch weer he, zo'n expert en dan 4 uur na de admin nog zo'n antwoord aan een nieuweling.
            Kudos hoor.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht

              heerlijk toch weer he, zo'n expert en dan 4 uur na de admin nog zo'n antwoord aan een nieuweling.
              Kudos hoor.
              Goh, ik zie jou geen hulp bieden. Waarom wel anderen de maat nemen?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht

                heerlijk toch weer he, zo'n expert en dan 4 uur na de admin nog zo'n antwoord aan een nieuweling.
                Kudos hoor.
                Wat ik lees is dat iemand twee zinnen in een post plaatst, Webkabouter in dit geval; in de eerst zin wordt uitdrukking gegeven aan dat er behoefte is aan meer details om tot een oplossing te kunnen komen en in de tweede zin wordt er gevraagd naar details als voorbeeld om welke details het zou kunnen gaan die kunnen bijdragen aan het oplossen van de ervaren problemen. Het is dus geen antwoord, het is een reactie, waarvan ik mij maar niet aan de indruk kan onttrekken dat dit een scenario schetst waarin een forum lid een ander forum lid probeert te helpen. Inderdaad: Kudos.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht
                  Kudos hoor.
                  Dank, doe maar een 'like' (zouden we meer moeten doen :-)
                  De meesten van ons gaan er denk ik van uit dat wij ook anderen kunnen helpen, al was het maar om terug te lezen hoe een probleem is opgelost of wat de oorzaak is/was.
                  Daarmee brengen we het kennisnivo in forumtopics omhoog en weten andere lezers wat te doen bij een probleem (anders dan verwijzen naar een chat, waar wij zelf niet slimmer van worden). Wat dat betreft is het helaas een top-down éénrichtingsstraat.

                  traiteurerik , heb je inmiddels al een oplossing aangereikt gekregen?
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Oct 2021, 19:55.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X