Goedendag,
Vorige week was mijn router defect. Het WIFI gedeelte werkte niet meer en dus was er ook geen registratie van de slimme meter.
Een nieuw router geïnstalleerd en het WIFI-probleem was opgelost. Maar nu Delta inzicht. Ik had alles verwijderd, dus ik wilde het verhaal opnieuw installeren. De handleiding erbij gehaald, maar...
Hoe ik het ook probeer, ik krijg geen internetverbinding met fifthplaysmart.com. Er is wel een WIFI-signaal van het apparaat, maar een verbinding via tablet of smartphone lukt niet. Ik krijg de foutmelding, dat er geen internet beschikbaar is.
Is er soms iemand die een lichtpuntje ziet.
In de oude situatie werkte het perfect.
Met vriendelijke groeten,
Hans Vermeulen
Vorige week was mijn router defect. Het WIFI gedeelte werkte niet meer en dus was er ook geen registratie van de slimme meter.
Een nieuw router geïnstalleerd en het WIFI-probleem was opgelost. Maar nu Delta inzicht. Ik had alles verwijderd, dus ik wilde het verhaal opnieuw installeren. De handleiding erbij gehaald, maar...
Hoe ik het ook probeer, ik krijg geen internetverbinding met fifthplaysmart.com. Er is wel een WIFI-signaal van het apparaat, maar een verbinding via tablet of smartphone lukt niet. Ik krijg de foutmelding, dat er geen internet beschikbaar is.
Is er soms iemand die een lichtpuntje ziet.
In de oude situatie werkte het perfect.
Met vriendelijke groeten,
Hans Vermeulen
Reageer