Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onduidelijkheid business pack

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Onduidelijkheid business pack

    In MijnDelta staat er een prachtig aanbod als ik de optie business pack aanvink, kosten 15 euro per maand en de eerste 12 maanden 15 euro per maand korting.

    Ik denk dat is een mooi aanbod en een beetje meer zekerheid met het vele thuiswerken, vast ip en andere mogelijkheden voor 0 euro per maand het eerste jaar. Nu kreeg ik echter een bestiging per mail dat de eerste 3 maanden business pack 5 euro oer maand kosten en daarna 15 euro terwijl er op https://www.delta.nl/zakelijk/meer-o...business-pack/ staat dat de eerste 3maanden gratis is.

    Erg verwarrend allemaal en ik ben benieuwd wat er nu leidend is.

  • #2
    Ik zou het even navragen bij de klantenservice. Ze kunnen het je vast verder uitleggen.

    Reageer


    • #3
      Hi reddwarf, de ontstane verwarring is allerminst de bedoeling. Goed dat je hierover aan de bel trekt, ik heb dit direct voor je nagevraagd aan de zakelijke afdeling.

      Het businesspack is de eerste 12 maanden gratis. Dit is een nieuwe actie die onlangs is gestart. De foutieve bevestiging die je ontvangen hebt is hierbij direct aangekaart en wordt aangepast. Excuses voor het ongemak dat hierdoor ontstaan is. Mocht je met betrekking tot de zakelijke diensten nog aanvullende vragen hebben zitten mijn collega's van de zakelijke klantenservice voor je klaar. Je bereikt hen via 0118-225555.
      Laatst bewerkt door TimE; 8 Jul 2021, 09:45.

      Reageer


      • #4
        TimE Bedankt voor de heldere terugkoppeling, telefonisch kreeg ik namelijk hetzelfde verhaal te horen en mij werd geadviseerd maar een mail te sturen naar het zakelijk email adres met schermafdrukken etc.

        Positief punt is wel dat het technisch snel geregeld is, ik heb nu een vast IP en mijn snelheid is ook direct aangepast, mijn complimenten!

        Reageer


        • #5
          Geen dank reddwarf ! Fijn om te lezen dat de wijzigingen direct zijn doorgevoerd en de aanpak in deze wordt gewaardeerd!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X