Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Per 1 juli vervalt het daltarief voor oude energiemeters

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Per 1 juli vervalt het daltarief voor oude energiemeters

    Als je nog niet over een zgn. slimme meter beschikt (een meter die automatisch kan schakelen tussen dag- en nachttarief) betaal je vanaf 1 juli dag en nacht hetzelfde (dag)tarief. Dus geen goedkoper nachttarief meer.
    De variabele energietarieven stijgen met 25%, vergeleken met die van vorig jaar (gemiddeld €160)
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Als je nog niet over een zgn. slimme meter beschikt (een meter die automatisch kan schakelen tussen dag- en nachttarief) betaal je vanaf 1 juli dag en nacht hetzelfde (dag)tarief. Dus geen goedkoper nachttarief meer.
    De variabele energietarieven stijgen met 25%, vergeleken met die van vorig jaar (gemiddeld €160)
    Hetgeen wat ik er uit begrijp dat het nacht tarief ook niks meer voorstelt, in geld uit gedrukt
    Kan het mis hebben ,maar bij mij zet het geen zoden aan de Dijk

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
      Hetgeen wat ik er uit begrijp dat het nacht tarief ook niks meer voorstelt, in geld uit gedrukt
      Eigenlijk heeft het dat nooit gedaan. Het nachttarief ligt iets lager dan het dagtarief. Verbruik je meer dan 45% van je stroom ’s avonds en ’s nachts, dan begin je in principe met besparen. Toch zul je daar nauwelijks iets van merken. Zelfs als je 75% van je stroom 's nachts verbruikt, is je besparing op jaarbasis gemiddeld €10.

      Bovenstaande geldt voor huishoudens. Hoe dit bij groot-afnemers van energie is geregeld is mij niet bekend (iemand?)
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 28 Jun 2021, 11:22.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Eigenlijk heeft het dat nooit gedaan. Het nachttarief ligt iets lager dan het dagtarief. Verbruik je meer dan 45% van je stroom ’s avonds en ’s nachts, dan begin je in principe met besparen. Toch zul je daar nauwelijks iets van merken. Zelfs als je 75% van je stroom 's nachts verbruikt, is je besparing op jaarbasis gemiddeld €10.

        Bovenstaande geldt voor huishoudens. Hoe dit bij groot-afnemers van energie is geregeld is mij niet bekend (iemand?)
        Zelf heb ik dat ook nog ,moet nog steeds geen Slimme meter ,Dus die € 10,00 maken mijn zonnepanelen wel goed
        Bedankt voor je reactie

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Als je nog niet over een zgn. slimme meter beschikt (een meter die automatisch kan schakelen tussen dag- en nachttarief) betaal je vanaf 1 juli dag en nacht hetzelfde (dag)tarief. Dus geen goedkoper nachttarief meer.
          De variabele energietarieven stijgen met 25%, vergeleken met die van vorig jaar (gemiddeld €160)
          Daar had je toch al niets aan hoor nachttarief en dat soort flauwekul. Gewoon weinig gebruiken is het beste ik gebruik nog 1000 kw of zoiets.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
            Gewoon weinig gebruiken is het beste
            Zo, wat een topadvies!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Zo, wat een topadvies!
              Dit is geen domme man Koeba?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X