Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

"mijn Delta" werkt niet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • "mijn Delta" werkt niet

    Ik ben sinds deze week overgestapt naar Delta glasvezel. Internet en wifi werken perfect, alleen interactieve tv werkt niet. Bij het inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet goed is terwijl dit wel klopt.

    Wanneer ik op de laptop inlog in "mijn Delta" kan ik gewoon inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord en het koppelen lukt ook gewoon. Als ik facturen of gegevens in wil zien dan krijg ik de melding "je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
    Ook onder "zelf regelen" gaat het mis met de melding dat er geen producten beschikbaar zijn.



  • #2
    https://www.delta.nl/klantenservice/...emen_mijndelta

    Reageer


    • #3
      Alles al geprobeerd zonder succes.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door kevin1260 Bekijk bericht
        Ik ben sinds deze week overgestapt naar Delta glasvezel. Internet en wifi werken perfect, alleen interactieve tv werkt niet. Bij het inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet goed is terwijl dit wel klopt.

        Wanneer ik op de laptop inlog in "mijn Delta" kan ik gewoon inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord en het koppelen lukt ook gewoon. Als ik facturen of gegevens in wil zien dan krijg ik de melding "je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
        Ook onder "zelf regelen" gaat het mis met de melding dat er geen producten beschikbaar zijn.

        Hi kevin1260, ik vermoed dat er iets mis gaat in de achterliggende koppeling tussen jouw MijnDELTA account en het klantnummer dat je afneemt. Voor de snelste oplossing kun je het beste een chat starten op de site van DELTA Glasvezel: https://www.deltaglasvezel.nl/site/nl/klantenservice

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

          Hi kevin1260, ik vermoed dat er iets mis gaat in de achterliggende koppeling tussen jouw MijnDELTA account en het klantnummer dat je afneemt. Voor de snelste oplossing kun je het beste een chat starten op de site van DELTA Glasvezel: https://www.deltaglasvezel.nl/site/nl/klantenservice
          Hallo Tim,

          dank voor je reactie. Ik ga zometeen voor de 3e keer contact zoeken met Delta via de chat. De vorige 2 keren konden ze er niet uitkomen en een zogenaamd ticket aangemaakt voor een medewerker die er meer verstand van heeft. We zijn nu al een week verder en nog steeds niet geholpen.

          Als ze niet met een oplossing komen gaat het hele pakket morgen weer retour.

          Reageer


          • #6
            Hier bijna hetzelfde verhaal.
            Ik kan inloggen op mijn Delta alleen als ik mijn producten wil zien (internetpakket, tv pakket) dan krijg ik de melding "er is een fout opgetreden" Internet en TV doen het prima, ik kan ook mijn gegevens en facturen inzien maar alleen de producten werkt niet.

            Heb al sinds half juni (al heel vaak) contact gehad via chat, via telefoon en via fb messenger. Steeds weer wordt gezegd dat men een nieuwe melding maakt, dat het opgelost zou zijn enz. En steeds weer diezelfde vraag of ik het ook eens op een desktop wil proberen of op een andere browser. Heb het allemaal al gedaan. Maar steeds dezelfde fout.
            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: foutmelding.jpg
Bekeken: 1369
Grootte: 57,3 Kb
ID: 185565

            Reageer


            • #7
              een vriend van mij heeft hetzelfde probleem daar werd gezegd dat het activeren fout is gegaan en dat alleen een monteur dit op kan lossen

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door kevin1260 Bekijk bericht

                Hallo Tim,

                dank voor je reactie. Ik ga zometeen voor de 3e keer contact zoeken met Delta via de chat. De vorige 2 keren konden ze er niet uitkomen en een zogenaamd ticket aangemaakt voor een medewerker die er meer verstand van heeft. We zijn nu al een week verder en nog steeds niet geholpen.

                Als ze niet met een oplossing komen gaat het hele pakket morgen weer retour.
                Erg vervelend dat dit al zo lang heeft geduurd kevin1260 . In sommige gevallen wordt bij de koppeling van een MijnDELTA account de koppeling met de systemen van de interactieve tv over het hoofd gezien. Dit zou met een paar klikken verwerkt moeten kunnen worden. Is het inmiddels verholpen?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Everrt Bekijk bericht
                  Hier bijna hetzelfde verhaal.
                  Ik kan inloggen op mijn Delta alleen als ik mijn producten wil zien (internetpakket, tv pakket) dan krijg ik de melding "er is een fout opgetreden" Internet en TV doen het prima, ik kan ook mijn gegevens en facturen inzien maar alleen de producten werkt niet.

                  Heb al sinds half juni (al heel vaak) contact gehad via chat, via telefoon en via fb messenger. Steeds weer wordt gezegd dat men een nieuwe melding maakt, dat het opgelost zou zijn enz. En steeds weer diezelfde vraag of ik het ook eens op een desktop wil proberen of op een andere browser. Heb het allemaal al gedaan. Maar steeds dezelfde fout.
                  Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: foutmelding.jpg
Bekeken: 1369
Grootte: 57,3 Kb
ID: 185565
                  Goedemorgen Everrt , erg vervelend dat je terugkerende problemen met het MijnDELTA account blijft ervaren. Zijn de cookies en tijdelijke internetbestanden al eens verwijderd uit de browser welke je gebruikt?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door sietze59 Bekijk bericht
                    een vriend van mij heeft hetzelfde probleem daar werd gezegd dat het activeren fout is gegaan en dat alleen een monteur dit op kan lossen
                    Hi sietze59 , een monteur zal aan de koppeling van het MijnDELTA account erg weinig veranderen helaas. Mogelijk gaat er in de registratie van het account iets niet goed. Dit kan via de chat op de website van DELTA, of de social media kanalen direct worden nagezien.

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Kan je mij via de e-mail je gebruikersnaam doorgeven van het mijnDELTA account en je DELTA Klantnummer. Je mag de e-mail richten aan [email protected]
                        Dan laat ik dit voor je nazien.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X