als ik op mijn Delta inlog, zie ik 3 kolommen nl; mijn facturen( staat natuurlijk eerst) dan mijn producten en dan mijn gegevens.
nu heeft mijn producten tot nu toe nog nooit gewerkt, hij zegt ; '' Helaas, de gegevens kunnen op dit moment niet worden geladen.''
na 5x bellen met delta, en van alles geprobeerd,(incl.. verschillende browsers) heeft de klantenservice dit weggelegd bij de TD. met de mededeling dat dit 5 werkdagen gaat duren(max). na 5 dagen natuurlijk weer gebeld..weer van alles beloofd, ik wordt gebeld ! inmiddels weer 5 (werk)dagen verder, enorme radiostilte. ik ga morgen maar weer bellen. wordt er moedeloos van ondertussen, temeer omdat de klantenservice er ook niks mee kan, en ik wel 4x een mobiel abonnement aangesmeerd krijg.
30 jaar klant, maar het gaat er niet op vooruit met de service tegenwoordig.HEEELP ik wil graag mijn producten in kunnen zien en aanpassen.
nu heeft mijn producten tot nu toe nog nooit gewerkt, hij zegt ; '' Helaas, de gegevens kunnen op dit moment niet worden geladen.''
na 5x bellen met delta, en van alles geprobeerd,(incl.. verschillende browsers) heeft de klantenservice dit weggelegd bij de TD. met de mededeling dat dit 5 werkdagen gaat duren(max). na 5 dagen natuurlijk weer gebeld..weer van alles beloofd, ik wordt gebeld ! inmiddels weer 5 (werk)dagen verder, enorme radiostilte. ik ga morgen maar weer bellen. wordt er moedeloos van ondertussen, temeer omdat de klantenservice er ook niks mee kan, en ik wel 4x een mobiel abonnement aangesmeerd krijg.
30 jaar klant, maar het gaat er niet op vooruit met de service tegenwoordig.HEEELP ik wil graag mijn producten in kunnen zien en aanpassen.
Reageer