Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mijn producten werkt niet in mijn Delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • mijn producten werkt niet in mijn Delta

    als ik op mijn Delta inlog, zie ik 3 kolommen nl; mijn facturen( staat natuurlijk eerst) dan mijn producten en dan mijn gegevens.
    nu heeft mijn producten tot nu toe nog nooit gewerkt, hij zegt ; '' Helaas, de gegevens kunnen op dit moment niet worden geladen.''
    na 5x bellen met delta, en van alles geprobeerd,(incl.. verschillende browsers) heeft de klantenservice dit weggelegd bij de TD. met de mededeling dat dit 5 werkdagen gaat duren(max). na 5 dagen natuurlijk weer gebeld..weer van alles beloofd, ik wordt gebeld ! inmiddels weer 5 (werk)dagen verder, enorme radiostilte. ik ga morgen maar weer bellen. wordt er moedeloos van ondertussen, temeer omdat de klantenservice er ook niks mee kan, en ik wel 4x een mobiel abonnement aangesmeerd krijg.
    30 jaar klant, maar het gaat er niet op vooruit met de service tegenwoordig.HEEELP ik wil graag mijn producten in kunnen zien en aanpassen.

  • #2
    Tja, ik heb vandaag voor m'n nieuwe huis maar ergens anders internet aangevraagd. Maar ik blijf het leuk vinden om die totale trainwreck te volgen die nu al jaren duurt.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door nicolaas Bekijk bericht
      als ik op mijn Delta inlog, zie ik 3 kolommen nl; mijn facturen( staat natuurlijk eerst) dan mijn producten en dan mijn gegevens.
      nu heeft mijn producten tot nu toe nog nooit gewerkt, hij zegt ; '' Helaas, de gegevens kunnen op dit moment niet worden geladen.''
      na 5x bellen met delta, en van alles geprobeerd,(incl.. verschillende browsers) heeft de klantenservice dit weggelegd bij de TD. met de mededeling dat dit 5 werkdagen gaat duren(max). na 5 dagen natuurlijk weer gebeld..weer van alles beloofd, ik wordt gebeld ! inmiddels weer 5 (werk)dagen verder, enorme radiostilte. ik ga morgen maar weer bellen. wordt er moedeloos van ondertussen, temeer omdat de klantenservice er ook niks mee kan, en ik wel 4x een mobiel abonnement aangesmeerd krijg.
      30 jaar klant, maar het gaat er niet op vooruit met de service tegenwoordig.HEEELP ik wil graag mijn producten in kunnen zien en aanpassen.
      Kan je mij via de e-mail je klantgegevens en gebruikersnaam van het MijnDELTA account doorsturen. Dan kijk ik dit verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
        Tja, ik heb vandaag voor m'n nieuwe huis maar ergens anders internet aangevraagd. Maar ik blijf het leuk vinden om die totale trainwreck te volgen die nu al jaren duurt.
        Waaraan je overigens al jaren hebt meegedaan

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

          Waaraan je overigens al jaren hebt meegedaan
          Nou nee hoor. Ik ben, zolang ik nog abonnee was van Delta, lekker blijven kijken via de smartcard en de trouwe Humax. Ik had het heel snel gehad met dat inferieure "interactieve" TV kastje. De beeldkwaliteit holde achteruit, waarschijnlijk door halfslachtige pogingen om het beeld "beter" te krijgen waardoor het alleen maar slechter werd. Vooral met voetbal was het niet om aan te zien, de bal was nauwelijks te volgen. Daarna ben ik overgestapt naar KPN en zowaar, eindelijk ECHTE interactieve televisie, zonder gezeur opnemen, terugkijken, pauzeren, en perfecte beeldkwaliteit. Wat Delta levert is gewoon een zieke grap, en ze blijven het maar verkopen. Een grof schandaal, dat is het.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

            Nou nee hoor. Ik ben, zolang ik nog abonnee was van Delta, lekker blijven kijken via de smartcard en de trouwe Humax. Ik had het heel snel gehad met dat inferieure "interactieve" TV kastje. De beeldkwaliteit holde achteruit, waarschijnlijk door halfslachtige pogingen om het beeld "beter" te krijgen waardoor het alleen maar slechter werd. Vooral met voetbal was het niet om aan te zien, de bal was nauwelijks te volgen. Daarna ben ik overgestapt naar KPN en zowaar, eindelijk ECHTE interactieve televisie, zonder gezeur opnemen, terugkijken, pauzeren, en perfecte beeldkwaliteit. Wat Delta levert is gewoon een zieke grap, en ze blijven het maar verkopen. Een grof schandaal, dat is het.
            Het zou je sieren, om als niet-klant, je hier niet meer over Delta druk te maken.
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

              Het zou je sieren, om als niet-klant, je hier niet meer over Delta druk te maken.
              Het zou jou sieren, als wel-klant, anderen te waarschuwen om niet in de marketing scam te trappen. Maarja, jij vindt haperend beeld blijkbaar helemaal toppie-joppie.

              Reageer


              • #8
                Mij valt ook al op dat de beeldscherpe van interactieve tv van Delta erg wisselt. Het lijkt wel met piekmomenten of er een panty voor mijn scherm zit.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Mij valt ook al op dat de beeldscherpe van interactieve tv van Delta erg wisselt. Het lijkt wel met piekmomenten of er een panty voor mijn scherm zit.
                  dat heeft ongetwijfeld te maken met benodigde en beschikbare bandbreedte.
                  dat was 2 jaar geleden al zo en kennelijk is dat nog steeds zo.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                    dat heeft ongetwijfeld te maken met benodigde en beschikbare bandbreedte.
                    dat was 2 jaar geleden al zo en kennelijk is dat nog steeds zo.
                    Gewoon geouwehoer natuurlijk, aangezien bij KPN er nooit van dat soort problemen zijn.

                    Reageer


                    • #11
                      Vrieskist
                      eindelijk geef je het toe
                      gelukkig had ik deze stap
                      een jaar eerder al genomen
                      en? Inderdaad KPN werkt perfect en
                      geen gezeur meer met itv

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                        Kan je mij via de e-mail je klantgegevens en gebruikersnaam van het MijnDELTA account doorsturen. Dan kijk ik dit verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]
                        Beste, bedankt voor je aanbod voor hulp, maar inmiddels is het probleem opgelost door je collages. ik ben weer blij met Delta.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
                          Vrieskist
                          eindelijk geef je het toe
                          gelukkig had ik deze stap
                          een jaar eerder al genomen
                          en? Inderdaad KPN werkt perfect en
                          geen gezeur meer met itv
                          Hey Wim, jij ook weer hier?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door nicolaas Bekijk bericht

                            Beste, bedankt voor je aanbod voor hulp, maar inmiddels is het probleem opgelost door je collages. ik ben weer blij met Delta.
                            Goed te horen dat het is opgelost. Bedankt voor het melden.

                            Reageer


                            • #15
                              Ben erg benieuwd hoe het is opgelost. Ik heb namelijk sinds mijn aanmelden als abonnee met hetzelfde probleem van doen. Al vele malen gebeld, gechat en via messenger maar veel verder dan het aanmaken van een nieuwe melding komt men niet. Het probleem wordt maar niet opgelost

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X