Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe app (delta inzicht)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe app (delta inzicht)

    Goede dag,

    Dag lezers en delta,

    Na lang wachten dan toch gekomen de nieuw app !

    Nu snap ik dat met een Nieuwe app nieuwe problemen komen, maar mag wel verwachten dat de basis er is !?

    Dus ik zal beginnen :

    Waar staan de normaal stroom tarieven?
    Een actuele verbruik van 4009.000000000000005 !

    Prijs vs kWh
    Verschil ten opzichte van ( vorige maand / jaar / dag)

    Een paar optie die ik zo maar eens noem, ik denk zomaar eens weer een app omdat het moet en niet om de mensen het makkelijker temaken !

    Graag een reactie van delta
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !
  • 13 Reacties

  • #2
    Bij mij kan ik in de nieuwe APP helemaal niets zien. Ook kan ik de slimme thermostaat niet zien of regelen.
    Wellicht werkt dit alleen als je een slimme meter hebt.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
      Nu snap ik dat met een Nieuwe app nieuwe problemen komen, maar mag wel verwachten dat de basis er is !?
      en die basis is er nu.

      Waar staan de normaal stroom tarieven?
      die staan op deltaenergie.nl
      en als je een energiecontract hebt, dan staan de prijzen, die voor jou gelden op / in de app

      Een actuele verbruik van 4009.000000000000005 !
      het is allemaal een kwestie van geluk
      bij mij klopt het gewoon.


      Reageer


      • #4
        fred44nl daar ga je al !

        in de app staan de juiste tarieven als je klant bent bij delta ! Dal en piek tarief stroom , maar als je normaal tarief hebt !?

        En geluk ! Dat moet je hebben in het casino niet met een app ! Dat is een kwestie van goed maken en controleren !

        Dus voor dat je een post onderuit wil halen eerst goed lezen en begrijpen wat er gebeurd , en er zijn meer mensen als alleen fred44.......
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
          fred44nl
          maar als je normaal tarief hebt !?
          dan staat er één tarief, want dat is normaal bij enkel tarief.

          En geluk ! Dat moet je hebben in het casino niet met een app !
          ja, dat klopt maar bij mij staat er gewoon wat het moet zijn.
          bovendien staat er een smilie achter

          Dus voor dat je een post onderuit wil halen eerst goed lezen
          dacht je nou echt dat ik dat niet had gedaan en dat ik ook de nieuwe app niet goed had bekeken.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door L. van der Meer Bekijk bericht
            Wellicht werkt dit alleen als je een slimme meter hebt.
            ja, èn je moet daar een mini-gateway aangekoppeld hebben.

            Reageer


            • #7
              als je de nieuwe app - iOS versie - op de achtergrond laat doorlopen en later weer naar voren haalt, dan loopt het actuele verbruik meteen verder.

              echter, het gas- en elektra-verbruik voor vandaag, tot op dit moment, wordt niet bijgewerkt.
              om dat bijgewerkt te krijgen, moet je uitloggen en opnieuw inloggen,


              Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: IMG_0442.PNG Bekeken: 0 Grootte: 263,7 Kb ID: 180982
              Laatst bewerkt door fred44nl; 27 Feb 2020, 15:33.

              Reageer


              • #8
                Verwarring ontstaat omdat het inlogscherm van de app vraagt om een emailadres en het invulveld vraagt om de gebruikersnaam.
                Een stoere spreuk onder een bericht is niet vanzelfsprekend in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
                  Verwarring ontstaat omdat het inlogscherm van de app vraagt om een emailadres en het invulveld vraagt om de gebruikersnaam.
                  dat komt vaker voor.
                  men wil dan dat je een email-adres als inlognaam gebruikt.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb een gebruikersnaam én een e-mailadres.
                    Als men wil dat ik een e-mailadres invul moet men in het invulveld niet om een gebruikersnaam vragen.
                    Mogelijkheden om te experimenteren zijn beperkt want dan wordt het inloggen geblokkeerd.
                    Een stoere spreuk onder een bericht is niet vanzelfsprekend in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
                      Ik heb een gebruikersnaam én een e-mailadres.
                      Als men wil dat ik een e-mailadres invul moet men in het invulveld niet om een gebruikersnaam vragen.
                      Mogelijkheden om te experimenteren zijn beperkt want dan wordt het inloggen geblokkeerd.
                      Ik liep tegen hetzelfde aan. Inloggegevens hou ik heel nauwkeurig bij en de inlognaam die ik voorheen voor Delta-inzicht gebruikte werkte niet, e-mailadres wel.

                      Reageer


                      • #12
                        Wanneer ik mijn telefoon 's morgens aanzet, moet ik inloggen en kan ik wel mijn slimme thermostaat zien en bedienen. Zodra ik 1 scherm terug ga en het opnieuw wil zien is hij verdwenen.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                          ja, èn je moet daar een mini-gateway aangekoppeld hebben.
                          Met de oude app werkte het perfect. Alles was goed gekoppeld.

                          Reageer


                          • #14
                            Heb de app geinstalleerd op mijn Samsung S10, maar inloggen werkt niet (gebruikersnaam/e-mailadres of wachtwoord onjuist ?)
                            Gebruik exact dezelfde gegevens als op mijn pc en daar werkt het wel.
                            Van alles nog geprobeerd zoals e-mailadres en gebruikersnaam een keer ingevuld (met en zonder toevoeging @zeelandnet.nl) want blijkt dat daar meer mensen problemen mee hadden maar ook dat geeft geen positief resultaat.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X