Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mini-gateway connectie probleem

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • acj.dejonge
    antwoordde
    Bij mij inmiddels al 2 stuk ik heb het opgegeven is gewoon een waardeloos apparaat, kan er wel weer 1 aanvragen maar hoelang gaat die mee?
    Lijkt me aan delta om eens een goed apparaat op de markt te brengen
    acj.dejonge in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • keestramper
    antwoordde
    Ik heb hetzelfde probleem. Sinds september is het uitgevallen en we krijgen het niet terug. Klantenservice internet zegt: het is een Delta energie probleem. Delta energie zegt: ja het zit in de computer dus moet je bij Internet zijn. Ik denk dat ik moet inloggen in de fythSmartplay netwerk klopt dat? Als ik dat doe kom ik nog niet verder meestal krijg ik een netwerkwissel en zit ik op me eigen wifi netwerk
    keestramper in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • Jeep
    antwoordde
    Ik heb een bericht gestuurd naar de Klantenservice maar bij mij werkt het inmiddels weer.
    Jeep in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • Jeep
    antwoordde
    Helaas, deze pagina is niet gevonden

    Jeep in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • Jeep
    antwoordde
    Ik heb het zelfde probleem.
    Na ongeveer een minuut wordt de verbinding verbroken en verschijnt de volgende mededeling op het scherm:


    Momenteel is er geen actueel verbruik beschikbaar, controleer of uw mini-gateway nog verbonden is. Indien dit probleem blijft aanhouden neemt u dan contact op met onze klantenservice.

    Na verversen van het scherm is er weer verbinding maar die valt kort daarna weer uit.
    Jeep in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Hallo Kcirtaprm, welkom op het forum

    Storingen of problemen met de mini gateway worden tegenwoordig afgehandeld door DELTA Energie. Die gegevens kan ik niet meer inzien. Je kan het beste even contact opnemen met DELTA Energie via 0118 - 22 55 00 als je dat nog niet gedaan hebt.

    Wanneer er mensen zijn die tips hebben, dan mogen die uiteraard wel hier gepost worden
    MatthijsL in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • Kcirtaprm
    begon een topic mini-gateway connectie probleem
    mini-gateway connectie probleem
    Ik heb een mini-gateway om mijn data van mijn slimme meter uit te lezen.
    Nu kan ik geen connectie meer krijgen.
    Doorloop de stappen van de handleiding maar na het verbinden met wifi maakt deze kort connectie met de router.
    Na een paar minuten gaat de gateway ofline.

    ook meerdere malen geprobeerd na een reset met een andere router naast de slimme meter maar dan heb ik hetzelfde probleem.
    het lampje blijft snel knipperen. Er is wel en connectie zichtbaar in deze andere router.

    heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
    Kcirtaprm in MijnDELTA

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X