Waarom worden niet alle gegevens aangepast als je een contract overneemt? Laat ik het uitleggen. Ik ben net gescheiden van mijn man. Ik neem zijn Delta contracten over. Zonnepanelen, gas, stroom en Internet. Contracten lopen prima maar: primaire email adres blijft dat van hem, inloggegevens zijn van hem, newsserver inlog is van hem, inlog Delta smart home is van hem. Waarom worden niet alle gegevens netjes aangepast? Ik heb na 2x bellen mijn naam pas juist op de contracten gekregen omdat Delta niet kan lezen. Nu al 4x gebeld om mijn primaire email adres goed te krijgen. Nou, dat loopt eindelijk, maar zie ik op de website van Delta als ik ingelogd ben niets mbt Internet. Bellen en ja hoor, foutje. Zou hersteld worden, nee dus. De inlog accounts waar ik eerder over had zijn handmatig allemaal aangepast. Het is dat we goed door 1 deur kunnen, je zal maar een vechtscheiding hebben Graag betere klantenservice Delta en zorg dat ik wel Internet zie op mijn inlogpagina, daar betaal ik voor!
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Aanpassen gegevens na contract overname
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer