Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn Delta.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn Delta.

    Beste forumleden, is er al iemand die weet hoe je weer toegang kunt krijgen tot "mijn Delta"? 6 weken geleden gebeld, (het zou in orde gemaakt worden) maar het werkt nog steeds niet. De melding "Oeps er is iets fout gegaan" blijft maar komen, verschillende browsers, verschillende computers, het maakt niets uit. Die pagina blijft maar komen maar toegang komt er niet.

    Gr. Harry

  • #2
    Dag HarryM - met MijnDELTA zelf is niets aan de hand. Misschien gebruik je niet de juiste inlognaam. Je had eerder inlogproblemen lees ik. Ik raad je aan om de details, zoals je inlognaam en klantnummer, te sturen naar [email protected] zodat ze kunnen kijken wat er mis gaat. Wij als mede-gebruikers hebben die mogelijkheid natuurlijk niet.

    Reageer


    • #3
      GoeRoe, Dit probleem heeft niet met het vorige bericht te maken, dat ging over de Delta TV-app, en die werkt sindsdien perfect echter, dit gaat over "mijn Delta" die ik altijd gewoon kon bereiken met andere inlog-gegevens, dit werkt sinds een week of 10 niet meer. Ik zal een mail sturen naar forumbeheer en kijken wat er uitkomt.

      Reageer


      • #4
        Wij wachten je bericht even af.

        Op dit moment zijn er geen problemen bekend met MijnDELTA.

        Reageer


        • #5
          HarryM deze melding komt negen van de tien keer voor bij verouderde Internet Explorer web browsers.

          De nieuwe Microsoft Edge en Google Chrome werken gewoon naar behoren.
          Lach vandaag!
          Morgen is het nog erger!

          Reageer


          • #6
            RobS Dat is heel erg mooi, maar eh........... ik werk nooit met Explorer, en heb er nooit mee gewerkt ook (ben begonnen met Netscape Navigator) ik werk ook niet met Edge maar met Google Chrome en eventueel op een andere PC met Mozilla Firefox, en het probleem komt ook bij die 2 voor. Dus die oplossing gaat niet werken. Toch bedankt voor je reactie.

            Reageer


            • #7
              Beste HarryM, Ik heb je gisteren een e-mail gestuurd. Werkt het inmiddels weer?

              Reageer


              • #8
                Beste EdwinB, Email was bij de spam terecht gekomen, maar ik heb het toch nog gezien en inmiddels werkt alles inderdaad weer als vanouds.

                Hartelijk dank.

























                Reageer


                • #9
                  Bedankt voor de reactie en goed te lezen dat het is opgelost.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X