Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe tarieven gas/licht 2019 bij Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe tarieven gas/licht 2019 bij Delta

    Heb een nieuw aanbod gekregen voor de komende 3 jaar.
    Uit de vergelijkingssites blijkt dat Delta voor nieuwe klanten een beter tarief hanteert dan voor bestaande klanten. In mijn geval scheelt dat E 20,-/maand, 3 jaar lang.
    Navraag leert dat het lage tarief alleen voor nieuwe klanten wordt toegepast. Nooit gehoord van klantenbinding.? Ik denk dat hierdoor er meer klanten zullen weggaan dan dat er nieuwe binnenkomen. Want met hun actietarieven is Delta beslist niet de goedkoopste. Ik kan al voor E25,- per maand minder terecht. Kunnen we Delta niet van gedachten laten veranderen.
    Actietarieven ook voor bestaande klanten. !!! Na 50 jaar klant te zijn geweest, overweeg ik toch om weg te gaan.

  • #2
    Ja, ik zit ook al heel lang bij Delta en ben nu toch aan het shoppen. Niet alleen voor energie, maar ook voor het alles in een pakket is Delta niet erg klantvriendelijk voor trouwe klanten. Er komt een moment waarop ze dat de das om gaat doen.

    Reageer


    • #3
      Gewoon overstappen, zijn we van dat geklaag af...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
        Gewoon overstappen, zijn we van dat geklaag af...
        Het afsluiten van een meerjarig contract blijft een gok: het is altijd mogelijk dat tijdens die periode de energieprijzen zullen dalen of dat de leverancier een beter aanbod doet om zo nieuwe klanten binnen te hengelen (ten koste van de bestaande klanten die meer betalen volgens hun contract).
        Kan Delta haar afnemers die nog geen meerjarig contract hebben afgesloten, voor een periode van 3 jaar hetzelfde aanbod doen? Dan teken ik gelijk voor drie jaar.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door zierik Bekijk bericht
          Heb een nieuw aanbod gekregen voor de komende 3 jaar.
          Uit de vergelijkingssites blijkt dat Delta voor nieuwe klanten een beter tarief hanteert dan voor bestaande klanten. In mijn geval scheelt dat E 20,-/maand, 3 jaar lang.
          Navraag leert dat het lage tarief alleen voor nieuwe klanten wordt toegepast. Nooit gehoord van klantenbinding.? Ik denk dat hierdoor er meer klanten zullen weggaan dan dat er nieuwe binnenkomen. Want met hun actietarieven is Delta beslist niet de goedkoopste. Ik kan al voor E25,- per maand minder terecht. Kunnen we Delta niet van gedachten laten veranderen.
          Actietarieven ook voor bestaande klanten. !!! Na 50 jaar klant te zijn geweest, overweeg ik toch om weg te gaan.
          Beste zierik,

          Graag ontvang ik je klantgegevens per e-mail. Je mag deze zenden naar [email protected]. Dit tesamen met een korte omschrijving zodat mijn collega dit verder voor je kan nazien.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
            Ja, ik zit ook al heel lang bij Delta en ben nu toch aan het shoppen. Niet alleen voor energie, maar ook voor het alles in een pakket is Delta niet erg klantvriendelijk voor trouwe klanten. Er komt een moment waarop ze dat de das om gaat doen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
              dus vraag ik me af, waar gaan die vergelijkingen dan mis ??
              Het gaat er meer om wat een energieleverancier ervoor over heeft om zijn/haar klanten te behouden. Aanbiedingen zijn ervoor om nieuwe klanten binnen te halen maar voor bestaande klanten is dat een zure grap omdat die dat voordeel niet hebben. Als je elk jaar kunt overstappen dan maak je gewoon een rondje...
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
                Ja, ik zit ook al heel lang bij Delta en ben nu toch aan het shoppen. Niet alleen voor energie, maar ook voor het alles in een pakket is Delta niet erg klantvriendelijk voor trouwe klanten. Er komt een moment waarop ze dat de das om gaat doen.
                Klopt... klantenservice is niet bepaald vriendelijk van toon. Heeft iemand een tip?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Piet# Bekijk bericht

                  Klopt... klantenservice is niet bepaald vriendelijk van toon. Heeft iemand een tip?
                  Overstappen.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X