Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Incassodatum

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Incassodatum

    Waarom bestaat er geen mogelijkheid om de incassodatum te veranderen naar de laatste week van de maand ipv dat jullie het halverwege de maand al afschrijven.. is uiterst irritant.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
    Waarom bestaat er geen mogelijkheid om de incassodatum te veranderen naar de laatste week van de maand ipv dat jullie het halverwege de maand al afschrijven.. is uiterst irritant.
    Beste Marco198332,

    Wij hebben vaste incassodata, het is niet mogelijk om zelf een incassodatum te kiezen.
    Wel is er een overzicht wanneer de incasso's plaatsvinden. Zie hiervoor deze link.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
      Waarom bestaat er geen mogelijkheid om de incassodatum te veranderen naar de laatste week van de maand ipv dat jullie het halverwege de maand al afschrijven.. is uiterst irritant.
      Ik liep al jaren geleden tegen dat zelfde probleem aan, daarom heb ik de toestemming tot die incasso's ingetrokken en een opdracht tot periodieke overboeking aangemaakt. Dan kun je zelf bepalen dat het verschuldigde bedrag in de laatste week van de maand afgeschreven wordt. Wel alert zijn dat je bij verandering van bedrag ook je periodieke opdracht aanpast.
      Dit loopt prima.

      Reageer


      • #4
        Owja dat is inderdaad een goeie tip maar is het niet zo dat als je de incasso intrekt dat je automatisch van die acceptgiro's krijgt thuis gestuurd. Aangezien zeelandnet toch van geen wijken wilt weten en aan die vreemde incassodatum vasthouden ga ik jouw tip opvolgen. Die incasso datum is ook 1 van de redenen dat ik het voorschot van de energie ook niet automatisch laat afschrijven.
        ik snap het gewoon niet. Alle bedrijven die automatisch afschrijven van mij rekening doen dit gewoon in de laatste week van de maand maar nee zeelandnet moet dit weer lekker eigenwijs op de helft van de maand doen.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X