Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Koppeling energie en internet 1 account

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Koppeling energie en internet 1 account

    Waarom krijg ik het niet voor elkaar om te zorgen dat mijn zeelandnet abonnement en delta energie in 1 account staan.
    Nu heb ik er 2 accounts voor maar ik wil ze graag in 1 account.
    Heb al gegevens ontkoppeld en via klantnummer van delta en ook zeelandnet geprobeerd te koppelen.
    Maar elke keer krijg ik maar 1 product erin.

  • #2
    komen de namen waar de abonnementen op staan exact overeen. volgens mij als die van elkaar afwijken kun je niet koppelen.

    Reageer


    • #3
      Namen komen inderdaad niet overeen maar dit zou toch te gek zijn dat je daarom niet kunt koppelen.
      Het staat gewoon op hetzelfde adres. Als ik dat wil koppelen uit eigen beweging moet dat toch gewoon mogelijk zijn.

      Reageer


      • #4
        stuur maar een emailtje naar [email protected]
        vermeld de nodige gegevens.
        en vraag of ze dit voor je kunnen oplossen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Marco198332
          Namen komen inderdaad niet overeen maar dit zou toch te gek zijn dat je daarom niet kunt koppelen.
          Het staat gewoon op hetzelfde adres. Als ik dat wil koppelen uit eigen beweging moet dat toch gewoon mogelijk zijn.
          Dat is eigenlijk toch heel logisch? De tenaamstelling komt niet overeen, dus het systeem ziet dit als twee klantbeelden. Hetzelfde adres is geen criterium. Als de vorige bewoner van jouw adres vergeten zou zijn zijn verhuizing door te geven, dan zou jij opeens zijn gegevens kunnen inzien omdat het adres hetzelfde is. De gegevens moeten onder dezelfde tenaamstelling staan om gekoppeld te kunnen worden.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X