Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gegevens niet inzichtelijk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gegevens niet inzichtelijk

    Ik heb een nieuw wachtwoord ingesteld voor Mijn Delta, en nu kan ik mijn gegevens niet/beperkt inzien. Wat kan ik daaraan doen?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door JohannaBrouwer
    Ik heb een nieuw wachtwoord ingesteld voor Mijn Delta, en nu kan ik mijn gegevens niet/beperkt inzien. Wat kan ik daaraan doen?
    En als ik vervolgens op 'klantenservice' klik, krijg ik dit: Missing object Knowledge Base "Delta" (Company "Delta").

    Reageer


    • #3
      Je gegevens zouden volledig inzichtelijk moeten blijven na het wijzigen van je wachtwoord. De foutmelding die je krijgt kan gerelateerd zijn aan ons systeem. Daar is een klein dipje in geweest aan het einde van de middag.
      Verwijder eens je cookies en tijdelijke bestanden als eerste stap. Stuur anders een mailtje met je klantgegevens, zoals klantnummer of postcode huisnummer, naar [email protected]. Dan kijk ik of ik iets opmerkelijks zie.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X