Ben ruim een week geleden door Delta gebeld voor een volledige overstap met telefoon, TV en internet. Nu krijg ik een mail van KPN dat ikzelf mijn internetabonnement moet opzeggen. Terwijl toch afgesproken is met de dienstdoende medewerker dat Delta wel alles zal regelen. Ook zou ik na een aantal dagen een brief krijgen over alles wat besproken is en gaat veranderen. Die brief is er nog steeds niet terwijl ik wel een paar mails kreeg met een afspraak met een servicemonteur die 10 juli langs gaat komen. Gaat dit KPN internet abonnement opzeggen misschien toch nog door Delta worden geregeld? En is dan de eerder genoemde brief verloren gegaan of misschien nog onderweg?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Overstap
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Bel gewoon even de klantenservice.
Dat werkt rechtstreekser en dan weet je meteen wat er wel en niet geregeld, opgezegd en verzonden is.
Het kan uiteraard ook per mail via: forumberheer@zeelandnet.nl
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer