Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sub account aanmaken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sub account aanmaken

    Hi,

    Mijn vader heeft het hoofdaccount op mijn.delta.nl.
    Hier moeten we ook mee inloggen op de delta tv app etc. Gaat het binnenkort mogelijk worden om sub accounts aan te maken?

    Dit kan zeer handig zijn voor gezinnen, zo heeft iedereen zijn eigen account en kan hij of zij dus zelf opnemen wat ieder wil.

  • #2
    wat zou je dan in een sub-account willen aanpassen ??
    of gaat het eigenlijk alleen om de Delta TV app ??

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      wat zou je dan in een sub-account willen aanpassen ??
      of gaat het eigenlijk alleen om de Delta TV app ??
      Het gaat dan alleen om Delta TV. Aanpassingen in mijn.delta.nl doe ik toch verder niet veel.

      Reageer


      • #4
        en dan wil je sub-accounts, zodat iedere gebruiker z'n eigen programma's kan opnemen en terugkijken ??
        dat staat niet op de Roadmap, dus gaat dat voorlopig ook niet komen.,

        Reageer


        • #5
          Ja dat inderdaad, ik heb hier en daar wel is wat voorbij zien komen van mensen die het ook handig vinden als het zou komen.

          Helaas zit het er voorlopig dus niet in. Hopen dat Delta meeleest en het eventueel in de toekomst nog gaat toepassen :P

          Bedankt voor je reacties!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter
            Ja dat inderdaad, ik heb hier en daar wel is wat voorbij zien komen van mensen die het ook handig vinden als het zou komen.

            Helaas zit het er voorlopig dus niet in. Hopen dat Delta meeleest en het eventueel in de toekomst nog gaat toepassen :P

            Bedankt voor je reacties!
            We lezen zeker mee, marijnvdgruiter! Het is iets waar we over nadenken, maar op dit moment geen prioriteit heeft.
            Bedankt voor je feedback en het meedenken met ons.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X