Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

MijnDELTA foutmelding "Soms gaat er wel eens iets mis"

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • MijnDELTA foutmelding "Soms gaat er wel eens iets mis"

    ik probeer al een paar dagen een extra emailadres aan te maken, maar ik krijg in mijndelta steeds de melding:
    "Soms gaat er wel eens iets mis"

    dit is bij " beheer mailadressen", de meeste andere onderdelen werken wel gewoon

  • #2
    Blijkbaar wordt er nog aangewerkt.
    Bij instellingen Spamfilter kwam die melding ook.

    Reageer


    • #3
      begint toch een beetje triest te worden.

      Reageer


      • #4
        waarom werkt dit niet gewoon, ik ben nu al een paar dagen aan het proberen, maar ik begin het nu een beetje beu te raken. ze zijn al niet de goedkoopste, maar de service en de kwaliteit laat toch wel een beetje te wensen over...

        Reageer


        • #5
          stuur maar een emailtje naar [email protected]
          vermeld jouw klantnummer en omschrijf het probleem.
          dan kan een moderator dit oppikken.

          Reageer


          • #6
            Nergens te bespeuren dat er problemen zijn.
            Dat vind ik nog het meeste trieste.
            Je zal een nieuw mailadres willen openen, je ww kwijt zijn etc.

            Er zijn toch wel erg vaak problemen met Mijn Delta.
            Als Delta wilt dat de klant het zelf regelt, zal de toepassing ervoor ook beschikbaar moeten.
            Nu ligt het er te vaak uit. Al dagen.
            Getuigt nu niet bepaald van klantvriendelijkheid.

            Reageer


            • #7
              En dan betaal je meer dan 60 euro per maand.. maar goed ik mail Forumbeheer

              Reageer


              • #8
                Klantenservice ook al gemaild, maar dat duurt meestal 5 dagen

                Reageer


                • #9
                  Waarom moet ik dit op verschillende punten aankaarten? Lekker reorganiseren en denken dat de klant wel blijft

                  Reageer


                  • #10
                    "Soms gaat er wel eens iets mis" ?? :?
                    Soms gaat het wel eens goed als je geluk hebt ,:@
                    Ook ik ondervind niets anders dan deze melding , maakt niet uit welke browser ik gebruik, dit speelt al langere tijd

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Blijkbaar wordt er nog aangewerkt.
                      Bij instellingen Spamfilter kwam die melding ook.
                      Zo ja hoe moet je dit noemen? Niet erg professioneel...dit moet toch eenvoudig op te lossen zijn?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door maiden
                        "Soms gaat er wel eens iets mis" ?? :?
                        Soms gaat het wel eens goed als je geluk hebt ,:@
                        Ook ik ondervind niets anders dan deze melding , maakt niet uit welke browser ik gebruik, dit speelt al langere tijd
                        Zo beroerd...al meer dan week het beheren van mijn mailboxen niet mogelijk....Delta, doe er nu eens iets aan!

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jojo
                          Waarom moet ik dit op verschillende punten aankaarten? Lekker reorganiseren en denken dat de klant wel blijft
                          Ja, wat een toestand zeg! En hoelang houden ze de klanten nog aan het lijntje?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jojo
                            Klantenservice ook al gemaild, maar dat duurt meestal 5 dagen
                            Helpt niks, ik denk dat ze die mailtjes gewoon naast zich neer leggen.....niet erg klantvriendelijk!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                              Nergens te bespeuren dat er problemen zijn.
                              Dat vind ik nog het meeste trieste.
                              Je zal een nieuw mailadres willen openen, je ww kwijt zijn etc.

                              Er zijn toch wel erg vaak problemen met Mijn Delta.
                              Als Delta wilt dat de klant het zelf regelt, zal de toepassing ervoor ook beschikbaar moeten.
                              Nu ligt het er te vaak uit. Al dagen.
                              Getuigt nu niet bepaald van klantvriendelijkheid.
                              Ja, ben ik helemaal met je eens! Klantvriendelijk Delta?!? Los die problemen dan direct op zeg!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X