Toen ik met internet abo nog bij telfort zat stond dat emailadres als correspondentie bij MijnDelta. Na mijn overstap vorig jaar naar Delta/Zeelandnet heb ik in MijnDelta dat telfort adres gewijzigd naar mijn nieuwe zeelandnet email adres. Dat ging ook niet van een leien dakje, maar uiteindelijk is het gelukt. Daarna werkte alles prima.
Echter sinds een paar weken kan ik niet meer inloggen op MijnDelta en als ik dan aangeef dat ik mijn inloggegevens niet meer weet en mijn zeelandnet email adres invul, krijg ik de melding "Opgegeven e-mailadres is bij ons niet bekend"?!
Hoe kan dit? Als ik hier mijn oude telfort adres invul krijg ik die melding niet, maar dat account is allang opgeheven dus daar kan ik natuurlijk niet meer bij.
Hoe wordt dit opgelost?
Echter sinds een paar weken kan ik niet meer inloggen op MijnDelta en als ik dan aangeef dat ik mijn inloggegevens niet meer weet en mijn zeelandnet email adres invul, krijg ik de melding "Opgegeven e-mailadres is bij ons niet bekend"?!
Hoe kan dit? Als ik hier mijn oude telfort adres invul krijg ik die melding niet, maar dat account is allang opgeheven dus daar kan ik natuurlijk niet meer bij.
Hoe wordt dit opgelost?
Reageer