Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan mijn nota's al bijna een jaar niet inzien!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan mijn nota's al bijna een jaar niet inzien!


  • #2
    Beste Issy,

    Welkom op ons Serviceforum!

    Ik snap dat het erg vervelend is dat je jouw nota's niet kan inzien. Daarom wil ik dit graag voor jou uitzoeken.

    Kun je een e-mail sturen naar [email protected]?
    Vermeld hierin je klantnummer en dat je een foutmelding hebt in het notaoverzicht via MijnDELTA.

    Dan ga ik je verder helpen.

    Reageer


    • #3
      Beste Anette mail is verstuurd. Ik hoop dat het eindelijk opgelost word

      Reageer


      • #4
        Beste Delta nog steeds niet opgelost ik heb zojuist weer een mailtje verstuurd naar;

        [email protected]

        Kunnen jullie hier naar kijken. Wil dit graag eens en voor altijd opgelost hebben.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door iafassi
          Beste Delta nog steeds niet opgelost ik heb zojuist weer een mailtje verstuurd naar;

          [email protected]

          Kunnen jullie hier naar kijken. Wil dit graag eens en voor altijd opgelost hebben.
          Ik zie je e-mail staan. Ik doe mijn best om je verder te helpen, want ik wil ook dat je de nota's inzichtelijk krijgt.
          Echter wil ik wel met goed nieuws komen, maar dat is nog niet gelukt, dus heb ik zojuist nog even wat uitgezet.

          Reageer


          • #6
            Heel simpel denk ik, haal die simpele blokkade weg ik snap niet dat zoiets een jaar!! duurt, bij andere klanten kan dit heb ik begrepen zelfs jaren zijn, dat betekend als ik even goed nadenkt.......:8 ....... er helemaal niet naar een oplossing word gezocht. Beste Delta ik hoef de oude nota's niet te zien indien deze niet meer terug te halen zijn (dat vergeef ik jullie wel).

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door iafassi
              Heel simpel denk ik, haal die simpele blokkade weg ik snap niet dat zoiets een jaar!! duurt, bij andere klanten kan dit heb ik begrepen zelfs jaren zijn, dat betekend als ik even goed nadenkt.......:8 ....... er helemaal niet naar een oplossing word gezocht. Beste Delta ik hoef de oude nota's niet te zien indien deze niet meer terug te halen zijn (dat vergeef ik jullie wel).
              Was het maar zo makkelijk als je het benoemd.. Helaas is dat niet zo. Zoals je weet, wil ik je erg graag helpen, maar het systeem laat het niet toe.
              Daarom zoeken we naar een oplossing om dit probleem te verhelpen.

              Reageer


              • #8
                "het systeem laat het niet toe"
                Dan moet ik denken aan. . . :?

                Reageer


                • #9
                  Even zonder gekkigheid nu. Kom op Delta jullie kunnen het wel, eventjes die mouwen opstropen.. even een dagje uit die luie stoel en maak een afspraak met een van die hoogopgeleiden ICT'ers (die jullie in dienst hebben!) om dit zsm in orde te maken. anders komt er idd nooit wat van

                  Reageer


                  • #10
                    Beste Delta we zijn Inmiddels 2 weken verder, is er onderhand als een oplossing gevonden of een update hierover?

                    Reageer


                    • #11
                      Dus je wilt wel graag geholpen worden, maar tegelijk ook de helpers een beetje prikken en duwen? Bijzondere manier om iets gedaan te krijgen.

                      Reageer


                      • #12
                        Ik weet niet of je het door hebt maar we zijn alweer ruim 2 weken verder. . . . en nog geen oplossing/update
                        Dus bij elkaar inmiddels ruim 1 jaar + 2 weken verder
                        Ik vraag enkel om een update en dit zal ik wekelijks blijven doen totdat Delta eens serieus actie onderneemt, mag natuurlijk niet te lang duren.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door iafassi
                          Ik weet niet of je het door hebt maar we zijn alweer ruim 2 weken verder. . . . en nog geen oplossing/update
                          Dus bij elkaar inmiddels ruim 1 jaar + 2 weken verder
                          Ik vraag enkel om een update en dit zal ik wekelijks blijven doen totdat Delta eens serieus actie onderneemt, mag natuurlijk niet te lang duren.
                          Je bent niet alleen zo tegen medewerkers, maar ook tegen andere reageerders.
                          Ik wens je succes.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door iafassi
                            Ik weet niet of je het door hebt maar we zijn alweer ruim 2 weken verder. . . . en nog geen oplossing/update
                            Dus bij elkaar inmiddels ruim 1 jaar + 2 weken verder
                            Ik vraag enkel om een update en dit zal ik wekelijks blijven doen totdat Delta eens serieus actie onderneemt, mag natuurlijk niet te lang duren.

                            Reageer


                            • #15

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X