Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Kan mijn nota's al bijna een jaar niet inzien!
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Beste Issy,
Welkom op ons Serviceforum!
Ik snap dat het erg vervelend is dat je jouw nota's niet kan inzien. Daarom wil ik dit graag voor jou uitzoeken.
Kun je een e-mail sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl?
Vermeld hierin je klantnummer en dat je een foutmelding hebt in het notaoverzicht via MijnDELTA.
Dan ga ik je verder helpen.
-
Beste Delta nog steeds niet opgelost ik heb zojuist weer een mailtje verstuurd naar;
forumbeheer@zeelandnet.nl
Kunnen jullie hier naar kijken. Wil dit graag eens en voor altijd opgelost hebben.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door iafassiBeste Delta nog steeds niet opgelost ik heb zojuist weer een mailtje verstuurd naar;
forumbeheer@zeelandnet.nl
Kunnen jullie hier naar kijken. Wil dit graag eens en voor altijd opgelost hebben.
Echter wil ik wel met goed nieuws komen, maar dat is nog niet gelukt, dus heb ik zojuist nog even wat uitgezet.
Reageer
-
Heel simpel denk ik, haal die simpele blokkade weg ik snap niet dat zoiets een jaar!! duurt, bij andere klanten kan dit heb ik begrepen zelfs jaren zijn, dat betekend als ik even goed nadenkt.......:8 ....... er helemaal niet naar een oplossing word gezocht. Beste Delta ik hoef de oude nota's niet te zien indien deze niet meer terug te halen zijn (dat vergeef ik jullie wel).
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door iafassiHeel simpel denk ik, haal die simpele blokkade weg ik snap niet dat zoiets een jaar!! duurt, bij andere klanten kan dit heb ik begrepen zelfs jaren zijn, dat betekend als ik even goed nadenkt.......:8 ....... er helemaal niet naar een oplossing word gezocht. Beste Delta ik hoef de oude nota's niet te zien indien deze niet meer terug te halen zijn (dat vergeef ik jullie wel).
Daarom zoeken we naar een oplossing om dit probleem te verhelpen.
Reageer
-
Even zonder gekkigheid nu. Kom op Delta jullie kunnen het wel, eventjes die mouwen opstropen.. even een dagje uit die luie stoel en maak een afspraak met een van die hoogopgeleiden ICT'ers (die jullie in dienst hebben!) om dit zsm in orde te maken. anders komt er idd nooit wat van
Reageer
-
Ik weet niet of je het door hebt maar we zijn alweer ruim 2 weken verder. . . . en nog geen oplossing/update
Dus bij elkaar inmiddels ruim 1 jaar + 2 weken verder
Ik vraag enkel om een update en dit zal ik wekelijks blijven doen totdat Delta eens serieus actie onderneemt, mag natuurlijk niet te lang duren.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door iafassiIk weet niet of je het door hebt maar we zijn alweer ruim 2 weken verder. . . . en nog geen oplossing/update
Dus bij elkaar inmiddels ruim 1 jaar + 2 weken verder
Ik vraag enkel om een update en dit zal ik wekelijks blijven doen totdat Delta eens serieus actie onderneemt, mag natuurlijk niet te lang duren.
Ik wens je succes.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door iafassiIk weet niet of je het door hebt maar we zijn alweer ruim 2 weken verder. . . . en nog geen oplossing/update
Dus bij elkaar inmiddels ruim 1 jaar + 2 weken verder
Ik vraag enkel om een update en dit zal ik wekelijks blijven doen totdat Delta eens serieus actie onderneemt, mag natuurlijk niet te lang duren.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer