Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nota in onleesbare tekens?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nota in onleesbare tekens?

    Goedemorgen,

    Ik wilde wat opzoeken in een oude nota. In dit geval de nota van december en januari van 2017. Nu zijn deze echter flink onleesbaar.
    Idee hoe dit kan? (sterker nog, ik kom er net achter dat dit bij al mijn nota's is die ik kan downloaden via MijnDelta)

    [img]388ff063-3589-4ee1-a3fa-f5679fec6f2a.jpg[/img]

  • #2
    Het is een pdf-bestand.
    Open je het bestand wel in Adobe Reader?

    Als je naar de nota staat en wilt downloaden, staat dit eronder:
    [img]40d5b08b-d0bc-4eff-b53c-d34fff271cf8.jpg[/img]

    Heb je dat op je laptop/pc staan?

    Is je taal juist ingesteld?

    Reageer


    • #3
      Hoi Ptrol, bedankt voor je antwoord. Naar aanleiding van je antwoord heb ik even wat geprobeerd. Ik had sowieso adobe reader er al op staan. Het blijkt nu dat na het downloaden de PDF opende in Chrome webbrowser. Dit heeft het altijd gedaan. Nu opeens niet meer. (misschien na de laatste update?)
      Open ik het document apart met adobe reader dan doet hij het wel. Vreemd. Even puzzelen waarom het in Chrome niet meer doet.

      Reageer


      • #4
        Zie: https://support.google.com/chrome/answer/6213030?hl=nl

        Openen in een browser?
        Lijkt me toch verstandiger dit te doen in een progje dat er voor gemaakt is.

        Reageer


        • #5
          Dit gaat al jaren goed. De meeste browsers bieden ook deze ondersteuning. En is ook automatisch zo gegaan. Hiervoor heb ik nooit wat ingesteld. De link die je gaf die had ik ook net zelf gevonden. Echter werkt dit blijkbaar niet. Ik heb dit nu uitgeschakeld. Nu opent hij wel automatisch in Reader.
          Bedankt voor je hulp in ieder geval.

          Reageer


          • #6
            Je kan in ieder geval de bestanden weer openen.
            Dat is het belangrijkste.
            Maar niet voor niets worden ook de browsers steeds verder "dichtgespijkerd".

            Reageer


            • #7
              Daar heb je gelijk in. Dat zal dan ook met de laatste update te maken hebben.
              Maar het is opgelost in ieder geval.

              Reageer


              • #8
                Denk dat bijna niemand meer Adobe download voor het bekijken van een simpele pdf. Bijna elke browser kan dat tegenwoordig wel.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door patat
                  Denk dat bijna niemand meer Adobe download voor het bekijken van een simpele pdf. Bijna elke browser kan dat tegenwoordig wel.
                  Precies mijn punt. Alleen chrome doet dat dus niet meer.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X