Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding bij wijzigen internet-abonnement

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutmelding bij wijzigen internet-abonnement

    Hallo,

    Als ik probeer mijn internet-abonnement te wijzigen krijg ik constant een foutmelding. In eerste instantie krijg ik de melding 'Er is iets fout gegaan bij het wijzigen van uw contract.', probeer ik het nog een tweede keer dan verschijnt de melding 'Er is reeds een wijziging in behandeling.'

    Hoe kan dit worden opgelost...?

  • #2
    Het is nu vrijdagmiddag.
    Je kan een mailtje hierover sturen naar [email protected] of wachten op een Moderator.
    Maar aangezien het weekend voor de deur staat, zou ik persoonlijk even bellen naar de Klantenservice.
    Dan weet je precies hoe alles er voor staat en kan alles zonodig ingevoerd/doorgevoerd worden.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jhekhuis
      Hallo,

      Als ik probeer mijn internet-abonnement te wijzigen krijg ik constant een foutmelding. In eerste instantie krijg ik de melding 'Er is iets fout gegaan bij het wijzigen van uw contract.', probeer ik het nog een tweede keer dan verschijnt de melding 'Er is reeds een wijziging in behandeling.'

      Hoe kan dit worden opgelost...?
      Graag inderdaad even een e-mail naar [email protected]

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X