Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale factuur

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitale factuur

    Sinds vorige maand krijgen we geen acceptgiro meer voor gas en licht van Delta maar een digitale mail. Handig? Niet echt! Je moet nu de mail opslaan totdat je hem betaalt, je kunt hem missen en je moet alles overtypen en dus wisselen tussen 2 schermen. Is het niet handiger om er net zoals Evides doet er een Ideal link aan toe te voegen waar bedrag, codes en dergelijke al ingevuld staan? Lijkt mij persoonlijk een hele handige optie.

  • #2
    Beste Fredje,

    Betaal je per acceptgiro of via internetbankieren?
    In de nota van MijnDELTA staat het betalingskenmerk, het rekeningnummer van DELTA (als je deze niet al hebt opgeslagen in jouw bankomgeving) en het bedrag wat je dient te betalen. Deze dingen zijn allemaal te kopieren en te plakken vanuit de nota in de schermen, zodat je ze niet handmatig hoeft over te typen.

    Wat je aangeeft is zeker een goed idee. Ik zal dit idee doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.

    Reageer


    • #3
      Betaal via internetbankieren Anette en ik plak inderdaad het betalingskenmerk. Het rekeningnummer staat in mijn bankomgeving. Alvast bedankt voor het doorgeven van het ideetje.

      Reageer


      • #4
        Graag gedaan en fijne feestdagen toegewenst!

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X