Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nota Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nota Delta

    Klopt het dat je nu ineens je nota van Delta via de E Mail krijgt inplaats van acceptgiro ??
    Heb er deze week 1 gekregen via de E Mail zonder daar bericht over gehad te hebben van Delta dat dit veranderd ging worden.
    De gegevens kloppen wel,maar vind dit een beetje rare gang van zaken.

  • #2
    in MijnDelta kun je aangeven of de correspondentie per post of per email verloopt.

    Reageer


    • #3
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Hallo

        Kan de factuur dan zo opgesteld worden dat de aangehechte accept giro kaart in kleur wordt weergegeven dan kan hij via internetbankieren ingescand worden.
        Nu wordt de onderste regel die je nodig hebt om te scannen niet goed weergegeven.
        Diverse programma's gebruikt m af te printen maar kaart blijft wit.

        Gr

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Thnx voor de feedback Ama_Teur, dat ga ik doorgeven.

            fred44nl, ik ga voor je navragen hoe het precies zit met de jaarnota want het lijkt mij aannemelijk dat je daarvan ook bericht hoort te krijgen.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              in MijnDelta kun je aangeven of de correspondentie per post of per email verloopt.
              Staat al jaren per post is nu ineens verander in E Mail raar.
              weer veranderd naar post,heel erg vreemd maar dan nog ???

              Reageer


              • #8
                Nooit gezien of gekregen,maar er gebeuren wel vreemde dingen op mijn account.

                Reageer


                • #9
                  Je zou de brief per post ontvangen moeten hebben jan. Toevallig had ik die ik ontvangen had nog liggen. Deze had een dagtekening van 02-10-17. Daarin werd uitgelegd dat het duurzamer is om de correspondentie per e-mail te versturen ipv per post. Dit omdat het veel papier, inkt energie en transport bespaart.

                  Gelukkig heb je al ontdekt dat je het via MijnDELTA redelijk eenvoudig weer terug kan zetten naar post.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Vind het wel raar dat dit veranderd is.
                    Maar er staan ook nog dingen op "mijn Delta "die ik al lang opgezegd heb actief.
                    Nu zag ik ook dat ik daar nog steeds voor betaal,maar ik heb wel bevestingen dat ik dit stop gezet heb.
                    Maar heb al een mail naar klantenservice gestuurd of hier naar gekeken kan worden.
                    Vind het maar een rommeltje op de site van Delta.
                    Maar het zal wel goed komen.
                    Bedankt voor jullie tijd en moeite.

                    Reageer


                    • #11
                      Nou ben nu een maand verder,om te proberen mijn nota,s weer via de post te krijgen.
                      En wat denk je ????
                      Juist nog steeds staat het op E Mail,heb het nu al 20 keer proberen te veranderen.
                      Vandaag 4 dezelfde brieven ontvangen van Delta,dat mijn correspendetiegegevens zijn verwerkt.
                      Nou er is blijkbaar nog niets verwerkt, 4 keer dezelfde brief geloven ze hun eigen soms niet ????
                      Vandaag weer maar eens veranderd,wie weet krijg over een maand nogmaals 4 keer een bevestiging.
                      Moet een mens nu hier om lachen of janken ??
                      Er zijn mensen voor minder aan de drank gegaan:?

                      Reageer


                      • #12
                        Moet ook elke keer een nieuw wachtwoord aanmaken om in te kunnen loggen hier op dit "serviceforum"
                        Hebben hier meer mensen last van ???

                        Browser is IE 11 ( en ja met de laatste update,s en windows 10 ook met de laatste update,s )

                        Reageer


                        • #13
                          Beste Jan,

                          Ik zie dat alle correspondentie van DELTA al ingesteld staat op post. Het kan alleen nog zo zijn dat je correspondentie krijgt per e-mail met betrekking tot internet.
                          Waarom je 4 dezelfde brieven hebt ontvangen, dat durf ik niet te zeggen. Excuses voor het ongemak.

                          Ook geef je aan dat je steeds een nieuw wachtwoord moet aanmaken voor het Serviceforum.
                          Kun je aangeven of dat hier om gevraagd word of dat het wachtwoord niet word herkend?

                          Reageer


                          • #14
                            Het wachtwoord wordt niet herkend.
                            Heb van armoede maar een nieuwe account aangemaakt.
                            Corrsepondentie staat nu op post,maar dat was vorige keer ook zo.
                            Maar een paar dagen later stond alles weer op Mail en mijn oude telefoon nummer was weer ingevuld.
                            Net of het weer gereset werdt.
                            Een ding weet ik wel,zeelandnet en Delta site,s werken heel slecht samen met de browser IE 11.

                            Reageer


                            • #15

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X