Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slimme thermostaat instellen foutmelding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slimme thermostaat instellen foutmelding

    Als ik in op de site "mijndeltainzicht.nl" bij mijn thermostaat een waarde verander en ik wil dit opslaan geeft hij de volgende melding aan:
    "Er is iets misgelopen tijdens het wijzigen van de instellingen van uw thermostaat." Dus kan ik niks veranderen. Doe ik iets fout??

  • #2
    Ook mijn gegevens worden ook niet bewaard, misschien kan iemand van Delta licht in de duisternis geven?

    Reageer


    • #3
      Heb je misschien geen wifi ontvangst. Kijk in je meterkast of het modem van je thermostaat groen is. Dan heb je verbinding. Resetten door even de stroom eraf te halen van je ZeelandNet modem kan ook wel eens helpen.

      Reageer


      • #4
        Wi-Fi ontvangst is prima. Thermostaat doet het wel alleen stopt hij na 10 minuten. Dit kan ik veranderen in de instellingen op de site, maar hij slaat het niet op.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door L. van der Meer
          Heb je misschien geen wifi ontvangst. Kijk in je meterkast of het modem van je thermostaat groen is. Dan heb je verbinding. Resetten door even de stroom eraf te halen van je ZeelandNet modem kan ook wel eens helpen.
          De temperatuur klopt, ook kan ik gewoon de temperatuur instellen en uitlezen.
          Maar een verlaging van "comfort" van 19 naar 18 graden (=definitieve instelling) wordt niet bewaard.
          Daarnaast heb ik geen ZeelandNet modem meer ..............

          Reageer


          • #6
            Nu werkt het weer, is er soms een server gereset?
            Hopelijk heeft Anijang dezelfde ervaring, dan is het opgelost.......

            Reageer


            • #7
              bij mij werkt het nog steeds niet, krijg nog steeds dezelfde melding.

              Reageer


              • #8
                @anijang

                Wat wil je wijzigen voor/bij je slimme thermostaat?
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Caroline
                  @anijang

                  Wat wil je wijzigen voor/bij je slimme thermostaat?
                  de uitlooptijd van comfort naar rust. Deze staat nu op 10 min, waardoor de ketel na 10 min weer afslaat.

                  Reageer


                  • #10
                    Had je dit stappenplan al doorlopen?
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X