Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

MijnDELTA traag

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • MijnDELTA traag

    Het inloggen op https://login.delta.nl en alles wat daarachter komt is bijzonder traag.
    De pagina "soms gaat iets mis" zie ik vaker dan alle andere pagina's bij elkaar.
    Met traag bedoel ik langer dan 3 seconden.

  • #2
    Het is altijd al traag geweest maar nu lukt het helemaal niet.

    Reageer


    • #3
      Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is bekend. Ondertussen heb ik wel begrepen dat er een oorzaak bekend is, maar dat deze niet 1, 2, 3 te verhelpen is. We doen ons best om het spoedig op te lossen, maar het kan nog wel voor gaan komen dat MijnDELTA traag is of een foutmelding geeft.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        @MatthijsL:inderdaad al heel lang, maar dan zet je er toch zolang wat tegenover.
        Zorg dat je bereikt kan worden door 24/7 bemande Klantenservice of een Moderator van dienst ook in de weekenden.

        Digitale Tv, Tv App, Mijn Delta, snelheidsuitbreidingen.. Er wordt/is heel veel gewijzigd de laatste tijd.
        Delta/ZeelandNet wil hierin voorop lopen, maar helaas loopt de service hier niet mee in de pas.

        Reageer


        • #5
          begrijp dat het tegenwoordig er gelikt moet uitzien, maar dit ...
          de systemen bij delta/znet intern zijn eveneens te traag. aan de balie of aan de telefoon "kan het nu niet opvragen want het duurt te lang" is geen incident.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Zorg dat je bereikt kan worden door 24/7 bemande Klantenservice of een Moderator van dienst ook in de weekenden.
            24/7 klantenservice? Dat zie ik nog niet gebeuren. Daarvoor zullen er te weinig mensen zijn die daarvan gebruik zouden maken. Moderating gebeurt normaal gesproken ook op zaterdag tussen 09:00 en 13:00 en soms van 13:00 tot 17:00, maar 09:00 tot 13:00 is gebruikelijk. Twitter en Facebook is op zaterdag en zondag bemand van 09:00 tot 21:00.

            Oorspronkelijk gepost door angryvwr
            ...de systemen bij delta/znet intern zijn eveneens te traag. aan de balie of aan de telefoon "kan het nu niet opvragen want het duurt te lang" is geen incident...
            Het maakt ons werk er idd niet makkelijker op, maar ik heb het volle vertrouwen in mijn collega's dat ze het gaan oplossen.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X