Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV Kijken SBS9

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV Kijken SBS9

    ik kom tot de ontdekking dat je straks op een tv zonder module c1 geen SBS9 kan ontvangen ??
    komt dit ook terug of blijft het zo als nu ook geen ontvangst van SBS9 wel jammer kan je veel gemiste programmas op terug kijken
    past deze zender niet in het programma is al lang hoor maar zie het nu weer pas
    nu croomcast via internet ook niet zo goed werkt stopt voor einde programmass dus ja kan de laatste 10min - 15min niet meer zien

  • #2
    Kijk je digitaal zonder smartcard, dan is dit de zenderlijst: https://www.delta.nl/service/televis...card/overzicht

    Wil je meer zenders?
    Dan heb je digitale tv met smartcard nodig om o.a SBS9 te kunnen zien: http://www.delta.nl/sites/default/fi...2017-09-01.pdf

    Je hebt betaald voor je smartcard en krijgt dan ook meer "waar" voor je geld.

    Reageer


    • #3
      Deze antwoorden weet ik ook wel hoor maar ik vind het vreemd dat je SBS9 een Nederlands talige zender niet gewoon kan ontvangen zonder kaart de Franse en Engelse zenders zijn voor mij onbelangrijk
      wat heb ik nu aan BBC en dergelijke zo zijn er veel ouderen onder ons die veel buitenlandse zenders krijgen maar nooit naar kijken maar je moet er ongevraagd voor betalen zitten standaard in het pakket

      Reageer


      • #4
        Zo zullen er ook veel klanten zijn die de ontvangst van deze buitenlandse zenders wel graag in het pakket blijven zien.
        Maar als er veel verzoeken zoals deze voor SBS9 komen, kan Delta hier misschien rekening mee houden.

        Iedereen naar de zin maken zal Delta wel nooit lukken,.
        Hiervoor zullen we moeten wachten op een systeem dat we zelf de zenders mogen kiezen in ons pakket.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Zo zullen er ook veel klanten zijn die de ontvangst van deze buitenlandse zenders wel graag in het pakket blijven zien.
          TV/radio nieuwe stijl:
          1. log in op MijnDelta
          2. Ga naar je MijnKanalen pagina
          3. Klik op deze pagina aan welke zenders je wilt zien (of wilt laten afvallen)
          4. Na betaling (kun je gelijk online doen met bv credit card of iDeal) kun je de zenders bekijken - zowel op TV als op DeltaGO (internet) via je notebook, mobiel en/of tablet (niet vergeten je kaartnummer in te vullen).

          - Abonnementsamenstelling loopt een maand en kan per maand worden aangepast (in het geval er kanalen afvallen).
          - Bepaalde kanaalcombinaties kunnen korting opleveren (kinderkanalen of muziekkanalen).
          Nieuw toe te voegen kanalen gelijk afrekenen (4).

          Wellicht toekomstmuziek, maar volgens mij wel haalbaar :8
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
            Wellicht toekomstmuziek, maar volgens mij wel haalbaar :8
            Of anders, gewoon alles digitaal binnenhalen en de decoder vertelt aan Zeelandnet welke zender op dat moment moet worden doorgegeven.
            Dan betaal je dus echt voor waar je naar kijkt.

            Reageer


            • #7
              het blijft een vreemd antwoord als je een buitenlandse zender laat vervallen en hiervoor SBS9 plaatst is alles opgelost en niemand zal je horen klagen over het weglaten van een franse of engelse zender (zijn er zo veel van waar totaal niets belangrijks op te zien is)
              maar ja dan moet er misschien veel voor gedaan worden ??het verplaatsen is ook z.n verhaal maar ja daar moeten we maar niet meer over klagen toch ? gebeurt regelmatig en dan moet je weer iemand opzoeken die dat even voor je wil doen niet zo eenvoudig allemaal hoor in een omgeving van allemaal ouderen ?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Zo zullen er ook veel klanten zijn die de ontvangst van deze buitenlandse zenders wel graag in het pakket blijven zien.
                TV/radio nieuwe stijl:
                1. log in op MijnDelta
                2. Ga naar je MijnKanalen pagina
                3. Klik op deze pagina aan welke zenders je wilt zien (of wilt laten afvallen)
                4. Na betaling (kun je gelijk online doen met bv credit card of iDeal) kun je de zenders bekijken - zowel op TV als op DeltaGO (internet) via je notebook, mobiel en/of tablet (niet vergeten je kaartnummer in te vullen).

                - Abonnementsamenstelling loopt een maand en kan per maand worden aangepast (in het geval er kanalen afvallen).
                - Bepaalde kanaalcombinaties kunnen korting opleveren (kinderkanalen of muziekkanalen).
                Nieuw toe te voegen kanalen gelijk afrekenen (4).

                Wellicht toekomstmuziek, maar volgens mij wel haalbaar :8
                Leuk idee Webkabouter. Wellicht idd ook haalbaar. Ik zal het eens inschieten en wie weet

                Wat Sbs9 betreft, ik zou niet zo durven zeggen waarom dit kanaal niet in het pakket zit dat je zonder smartcard kan kijken. Het lijkt mij ook niet dat er dan een zender zou moeten wijken om Sbs9 toe te voegen. Het is niet zo dat er geen ruimte voor zou zijn.

                Ik heb het nagevraagd.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Om nog even terug te komen op de vraag van dit topic..
                  Er is niet echt een speciale reden dat de zender SBS9 niet wordt uitgezonden via tv kijken zonder smartcard.
                  Dit is dus onderdeel van de extra zender die je kan ontvangen bij tv kijken met smartcard.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X