Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen

    mijn inlogpoging strand , ik krijg te zien dat de account geblokkeerd is. een nieuwe account lukt niet

    gr r saat

  • #2
    Beste rtjmsaat,

    Welkom op ons Serviceforum!

    Bedoel je van het MijnDELTA account?
    Heb je het account al gekoppeld of probeer je dit juist te doen?

    Stuur even een berichtje naar forumbeheer@zeelandnet.nl met hierin je klantnummer en graag wat meer informatie over je vraag.
    Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

    Reageer


    • #3
      ik heb een delta account aangemaakt en probeer in te loggen.
      vervolgens verschijnt de mededeling uw account is geblokkeerd of niet geactiveerd.
      ik heb toen vergeten via het mailbericht binnen 24 uur te activeren.
      nu kijg ik geen niew verzoek

      ik snap er niets van.

      Reageer


      • #4
        Stuur even een berichtje met je klantnummer, inlognaam en het e-mailadres waarmee je het hebt aangemaakt naar forumbeheer@zeelandnet.nl.
        Dan zal ik het verwijderen en kun je een nieuw account aanmaken.
        De link moet namelijk wel echt geactiveerd worden.

        Reageer


        • #5
          Ik heb de e-mail beantwoord.

          Reageer


          • #6

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...