Ik heb een Delta account gemaakt, maar ik kan het niet gebruiken, ik log in maar hij zegt gewoon. (Uw gegevens zijn niet beperkt of doorzichtig. Raadpleeg onze klantenservice pagina voor meer informatie.), dus misschien kan je me helpen wat ik moet doen
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
een probleme met mijn Delta account
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Staat er misschien beperkt, inzichtelijk. @antoun?
Zo ja, zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=242,E=0000061988390569473,K=7306,Sxi =4,case=guid({3F70202E-060F-44A7-B030-A0A88CB7AE43}),TS=ZeelandnetNL_2016
Zie ook Moderator Linda's oplossing in dergelijke gevallen voor het maken van een account voor de Multimedia diensten: https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...lukt-niet-4799
-
Beste antoun,
Welkom op het forum!
Indien je graag wilt weten waarom voor jou de gegevens op MijnDELTA beperkt zijn,
zou ik je willen vragen om een e-mail te sturen naar [email protected].
Dan kunnen wij voor jou kijken wat hier de oorzaak van is.
Vermeld in de e-mail dan wel je klantnummer en een korte omschrijving van je vraag.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer