Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

MijnDELTA

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • MijnDELTA

    beste ....
    wanneer ik op mijn Delta inlog kom ik niet verder dan de pagina koppel gegevens.
    Wanneer ik mijn delta klantnummer wil koppelen krijg ik de mededeling (U heeft voor deze klantgegevens al een DELTA account. Ga naar 'Inloggegevens vergeten'. ) wanneer ik op inlog gegevens vergeten klik kom ik op de volgende pagina waar aangegeven staat dat Er is iets misgegaan met de verwerking van uw aanvraag. Probeert u het later nog een keer? Wanneer ik meerdere malen probeer te doen moet ik vervolgens weer 24 uur wachten voor ik weer een poging kan doen. Ik ben hier nu al een paar dagen mee bezig en ik begin het nu wel heel erg vervelend te vinden. Ik wil graag naar mijn gegevens om een aantal aanpassingen te doen en wordt daar mee gehinderd door een niet goed functionerende functie van Delta. Graag met spoed hiervoor een oplossing.
    Met vriendelijke groet.

  • #2
    Welkom op het forum vankoll!

    In het systeem zie ik een actief account dat gekoppeld is. Dit account heb ik een verversing gegeven. Als het geblokkeerd is voor 24 uur, dan moet je nog wel even wachten tot deze voorbij is. De tijdelijke blokkade kan ik helaas niet verwijderen.

    Mocht je na de blokkade nog steeds problemen ondervinden, neem dan even telefonisch contact op met onze klantenservice. Het account zal dan in ons systeem ontkoppeld worden zodat die opnieuw gekoppeld kan worden. Hiermee kan het probleem dan verholpen worden.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Is het nog gelukt met het inloggen op MijnDELTA, vankoll?
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X