Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

telefoonaansluiting

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • telefoonaansluiting

    Sinds enkele weken krijgen we van familieleden te horen dat ze gisteren ook gebeld hebben maar day we niet opnamen. Wij konden meestal zeggen dat we wel thuis waren en dat we als het ware naast de telefoon zaten. Gistermiddag kregen we dat weer te horen toen mijn vrouw haar zuster in Zierikzee belde. Gisteravond geprobeerd met mijn mobieltje ons vaste nummer te bellen. De mobiel laat horen dat de bel overgaat, maar ernaast zittend hoor je niets. Na enkele seconden een dame met de mededeling dat het gebelde nummer momenteel niet beschikbaar is, probeer het straks nog eens. Dit gedaan en weer hetzelfde behalve de tussenkomst van de dame. Kunt u vaststellen wat de oorzaak is? We gebruiken de Gigaset A 130 bestaande uit 2 toestellen.

  • #2
    Hallo brdeku, welkom op het forum.

    Als ik 't goed begrijp dan gaat de telefoon wel over. Het lijkt erop dat het telefoonverkeer dan wel goed binnenkomt op het modem. Je kan dit controleren door naar jezelf te bellen en om te zien of het lampje voor Tel1 gaat knipperen. Als je gebeld wordt of aan het bellen bent, dan knippert deze. Hij brandt continue als 'ie "stand-by" is.

    Het kan geen kwaad om even het modem en het basisstation van de telefoon van de stroom te halen en weer opnieuw op te starten om te zien of dit het probleem verhelpt.

    Kan je wel uitbellen?

    Voor wat extra informatie kan je ook dit stappenplan doornemen.

    Ik heb het telefoonnummer even uit het bericht gehaald. Je wilt niet hebben dat jouw telefoonnummer open en bloot op internet staat.

    Reageer


    • #3
      Is het hoofdontvangset van de gigaset rechtsreeks op het modem aangesloten?
      Dit bleek bij meerderen de problemen met een Gigaset op te lossen.

      Reageer


      • #4
        We hebben een e-mail ontvangen dat het is opgelost.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X