Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn Delta

    Ik wil een "mijn Delta" account instellen.
    Krijg dan te zien dat mijn naam/e-mailadres niet goed is. ( reeds gebruikt)
    Moet ik nu een nieuw e-mail adres aanmaken om e.e.a. te kunnen instellen?

    Ik wordt van al die veranderingen Zeelandnet/Delta een beetje niet erg goed!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Een tijdje geleden is er een monteur geweest om mijn modem goed in te stellen.
    Dat heeft hij gedaan. Maar intussen is dat bewuste modem wel 10 keer gereset moeten worden!!!!!

    De monteur heeft het inwendige van de TV wandcontactdoos vernieuwd.
    Maar intussen heb ik weer op meerdere zenders vierkante blokjes storing. Zelfs op nederland 1

    Kortom ........... Help

  • #2
    Dag Cor,

    Vervelend dat je problemen hebt met MijnDELTA. Sommige veranderingen kun je je niet tegen verzetten, maar gelukkig heb je het forum om hulp te krijgen

    Als je de melding krijgt dat het e-mailadres al bestaat, vraag dan hier je inloggegevens op (in dit geval vink je 'wachtwoord vergeten' aan).

    Lukt het om daarmee in te loggen?

    Reageer


    • #3
      Dag Goeroe,
      dank voor je antwoord. Het werkt.
      Heeft u ook nog een oplossing voor het modem probleem en de blokjes televisie ?
      Ik hou me aanbevolen.
      grt Cor

      Reageer


      • #4
        Cor, heb je dit al eens gelezen: https://www.delta.nl/klantenservice/...l/blokjesbeeld

        Voldoen je kabels aan de kwaliteitseisen?

        Wat je modem betreft, een monteur heeft dit recent ingesteld.
        Misschien kan een Moderator even voor je kijken of deze "iets" ziet.

        Reageer


        • #5
          Hallo Cor, vervelend dat je deze problemen ervaart.
          Goed om te lezen dat het probleem met MijnDELTA is verholpen.

          Af en toe het modem resetten kan geen kwaad, maar dit moet geen dagelijks ritueel worden. Welke problemen ervaar je precies?

          Je kan even kijken naar het berichtje van Ptrol en de link die genoemd wordt. Het zou aan de kabel kunnen liggen of aan iets anders. Als je jouw klantnummer kunt e-mailen naar [email protected] dan kunnen we alles controleren en zien wat we voor je kunnen betekenen.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X