Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen op DELTA TV App lukt niet met DELTA Account

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen op DELTA TV App lukt niet met DELTA Account

    Ik wil mijn gegevens inzien op zeelandnet, deze waren voorheen te vinden op je PIP pagina. Nu moet je dit via Mijn Delta doen en daar heb ik problemen mee. Ik heb ten eerste geen klant nummer, ik woon namelijk in een woonvoorziening. Ik heb wel een account aangemaakt bij Delta, alleen lukt het me niet om in te loggen.
    Is er een andere manier om je gegevens in te kunnen zien?

    Hopelijk kan iemand mij helpen.

    Groet,

    John Clement

  • #2
    Hallo Johnc,

    Het klopt dat je voorheen alles van ZeelandNet kon bekijken via de PIP. Dit is nu allemaal overgegaan naar een MijnDELTA account zodat je je de gegevens van DELTA en ZeelandNet op 1 plek heeft.
    Bij welk punt blijf je steken? Wat voor foutmelding krijg je bij het activeren van je MijnDELTA account?

    Reageer


    • #3
      Hallo Ferry,

      Bedankt voor je reactie. Ik heb een account aangemaakt op MijnDelta, maar als ik dan wil inloggen gaat het al fout. Ik krijg dan de foutmelding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord fout is, terwijl ik zeker weet dat deze goed zijn.
      Dus ik weet niet wat ik fout doe.

      Reageer


      • #4
        Heb je ook een mail gehad met daar in een activerings link om je account te koppelen? Heb je dit ook allemaal doorlopen?

        Reageer


        • #5
          Allemaal Te ingewikkeld dan het was en je kunt niet alles zien daar kwam ik achter toen ik mijn TV- pakketten wilde inzien die staan er dus niet bij. dus kom maar terug met de PIP

          Reageer


          • #6
            Als je in een woonvoorzieningen woont kun je beste bellen met delta heb ik ook gedaan
            Ik heb via unit manerger me delta nummer gevraagd en toen hebben ze me bij delta me geholpen om in te loggen anders lukt het niet. Is voor mensen die in woonvoorziening wonen heel lastig

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ferry
              Heb je ook een mail gehad met daar in een activerings link om je account te koppelen? Heb je dit ook allemaal doorlopen?
              Nee deze heb ik niet gehad. Maar je moet toch eerst kunnen inloggen om je account te kunnen koppelen? Of werkt het niet zo? En hoe krijg ik zo'n activerings link?
              Het is er in ieder geval niet makkelijker op geworden.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door marloes74
                Als je in een woonvoorzieningen woont kun je beste bellen met delta heb ik ook gedaan
                Ik heb via unit manerger me delta nummer gevraagd en toen hebben ze me bij delta me geholpen om in te loggen anders lukt het niet. Is voor mensen die in woonvoorziening wonen heel lastig
                Bedankt voor je reactie Marloes, dat zal ik ook zeker doen.

                Reageer


                • #9
                  En dan sturen ze je zo een klote formulier op wat je moet invullen .
                  Het zou toch een stuk makkelijker zijn dat je dat telefonisch kan regelen

                  Reageer


                  • #10
                    Nee heb geen formulier gehad ben aan de telefoon geholpen door de man die ik had. Heb geen probleem gehad

                    Reageer


                    • #11
                      Beste Johnc,

                      Is het inmiddels gelukt om in te loggen op de DELTA TV App met een DELTA account?
                      Zo ja, zou je dan het antwoord kunnen kiezen dat jou heeft geholpen?
                      Zo nee, kun je dan een e-mail sturen naar [email protected] met een korte omschrijving van het probleem, je klantnummer en de naam waarmee je wilt inloggen? Dan helpen wij je verder.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X