Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

emailboxen legen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • emailboxen legen

    Als ik mijn emailboxen leeg krijg ik het bericht "er is iets fout gegaan"......waarom gaat er altijd iets fout en wat gaat er dan fout en waarom gaat er iets fout en wordt er verder niks vermeld wanneer er eindelijk eens iets goed gaat?
    Repareer die boel nu eens eindelijk en zadel de gebruiker niet op met fouten die jullie kunnen verhelpen in het emailverkeer!

  • #2
    Kijk een uurtje later even op Webmail.
    Grote kans dat ( ondanks het foutbericht ) de mail toch is verwijderd.

    Oorspronkelijk gepost door Caroline

    Ondanks dat je die melding krijgt wordt er wel e-mail verwijderd. (We zijn op de hoogte van deze vervelende melding die eigenlijk niet juist is) Je kunt in je webmail, rechts onderin, zien hoeveel er nog in zit aan e-mail.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fazantjes
      Als ik mijn emailboxen leeg krijg ik het bericht "er is iets fout gegaan"......waarom gaat er altijd iets fout en wat gaat er dan fout en waarom gaat er iets fout en wordt er verder niks vermeld wanneer er eindelijk eens iets goed gaat?
      Repareer die boel nu eens eindelijk en zadel de gebruiker niet op met fouten die jullie kunnen verhelpen in het emailverkeer!
      klopt vorige keer ook aangekaart maar eingelijk schiet je er geen ..... mee op
      beetje droevig zeelandnet

      Reageer


      • #4
        Ja, het is vervelend dat er een foutmelding komt en nee, ik weet niet precies wat het veroorzaakt. Het is een vrij algemene foutmelding die al weergegeven kan worden wanneer de pagina niet goed geladen wordt. Het proces er achter loopt dan in de meeste gevallen wel gewoon. Er wordt iig wel aan gewerkt om dit op te lossen want het is wel een beetje hinderlijk.

        En waarom geen bericht als het goed gaat? Geen bericht is goed bericht toch :8
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X