Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onduidelijke MAIL Ivm omzetting abonnement basis > internet/tv budget - Gelieve corrigeren

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Onduidelijke MAIL Ivm omzetting abonnement basis > internet/tv budget - Gelieve corrigeren

    Geachte,

    Naar aanleiding van de conversatie met moderator Ferry die mij wees op het Budget pakket dat voordeliger uitvalt EN sneller is qua internet, heb ik dit laten omzetten.

    Er is mij meedegedeeld dat dit abonnement mij (geen nieuwe klant - 14 jaar lid) kost ipv de 18,50 die ik betaalde voor mijn internet basispakket.

    Hier is de conversatie/PM van moderator Ferry >>

    Goedeavond jpj77,

    Het abonnement wat je nu hebt is al een "heel" oud abonnement. De abonnementen worden op zijn tijd bijgewerkt. Nu met de nieuwe abonnementen kunnen we sneller internet aanbieden voor een lagere prijs. Het verschil is 2 euro per maand.
    De actie die je online ziet op onze website is voor geheel nieuwe klanten. En dat stukje: na 4 maanden 36 euro. Dat is omdat er per vandaag ook de prijswijziging in gaat.

    De 17,05 ga je betalen aan ZeelandNet als je het abonnement omzet naar het TV en Internet. Nu is het bedrag 18.50 euro wat je maandelijks aan ZeelandNet betaalt.
    Nu zie ik dat mailtje van u n mij emailbox met de gegevens =

    Geachte heer jpj77,

    Zojuist heeft u aangegeven dat u uw huidige abonnement wilt omzetten naar een van de andere DELTA abonnementen. Hieronder ziet u welke gegevens we van u hebben ontvangen. Controleert u ze voor alle zekerheid nog even?

    Inlognaam: jpj77
    Huidig abonnement: BreedBand Basis
    Nieuw abonnement: TV & Internet Budget 1 jaar (€ 36,00 per maand)
    Ingangsdatum: 01-06-2017
    Afkoopsom: Geen afkoopsom
    Het is geen nieuw abonnement en dus 'n omzetting van basis naar budget. Het bedrag bevestigd

    In het mailtje staat dus
    Dat is onduidelijk en klopt niet.

    Gelieve dit corrigeren anders mag je het stopzetten en behoudt ik mijn BASIS abo wat verder prima werkt.

    PS: Ik heb 14 dagen bedenkttijd dus post ik het hie rmaar even want we zitten ondertussen op 12-05-2017

    Bvd,
    JPJ77

  • #2

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jpj77
      Geachte,

      Naar aanleiding van de conversatie met moderator Ferry die mij wees op het Budget pakket dat voordeliger uitvalt EN sneller is qua internet, heb ik dit laten omzetten.

      Er is mij meedegedeeld dat dit abonnement mij (geen nieuwe klant - 14 jaar lid) kost ipv de 18,50 die ik betaalde voor mijn internet basispakket.

      Hier is de conversatie/PM van moderator Ferry >>

      Goedeavond jpj77,

      Het abonnement wat je nu hebt is al een "heel" oud abonnement. De abonnementen worden op zijn tijd bijgewerkt. Nu met de nieuwe abonnementen kunnen we sneller internet aanbieden voor een lagere prijs. Het verschil is 2 euro per maand.
      De actie die je online ziet op onze website is voor geheel nieuwe klanten. En dat stukje: na 4 maanden 36 euro. Dat is omdat er per vandaag ook de prijswijziging in gaat.

      De 17,05 ga je betalen aan ZeelandNet als je het abonnement omzet naar het TV en Internet. Nu is het bedrag 18.50 euro wat je maandelijks aan ZeelandNet betaalt.
      Nu zie ik dat mailtje van u n mij emailbox met de gegevens =

      Geachte heer jpj77,

      Zojuist heeft u aangegeven dat u uw huidige abonnement wilt omzetten naar een van de andere DELTA abonnementen. Hieronder ziet u welke gegevens we van u hebben ontvangen. Controleert u ze voor alle zekerheid nog even?

      Inlognaam: jpj77
      Huidig abonnement: BreedBand Basis
      Nieuw abonnement: TV & Internet Budget 1 jaar (€ 36,00 per maand)
      Ingangsdatum: 01-06-2017
      Afkoopsom: Geen afkoopsom
      Het is geen nieuw abonnement en dus 'n omzetting van basis naar budget. Het bedrag bevestigd

      In het mailtje staat dus
      Dat is onduidelijk en klopt niet.

      Gelieve dit corrigeren anders mag je het stopzetten en behoudt ik mijn BASIS abo wat verder prima werkt.

      PS: Ik heb 14 dagen bedenkttijd dus post ik het hie rmaar even want we zitten ondertussen op 12-05-2017

      Bvd,
      JPJ77

      Reageer


      • #4

        Je kosten hiervoor (Basis abonnement) waren
        Dus het is voordeliger voor je en qua internetsnelheid ga je er ook op vooruit. Van 5Mbit naar 20Mbit.

        Reageer


        • #5
          Goeiemorgen,

          Sorry voor de wat late reactie.

          Bedankt voor de reacties, dat maakt het duidelijk. Misschien kunnen ze dat aanpassen met de incassokosten p/m en dan de bijgerekende kabelkosten tussen haakjes

          @Ferry

          Wil je voor mij de gegevens nogmaals inzien aub? Ik heb namelijk het annuleer formulier ingevuld omdat ik dacht dat er 38 euro p/m van mijn rekening wordt geincasseerd, foutje dus....

          Bedankt voor je medewerking en de tip in deze.

          Mvg,
          Jpj77

          Reageer


          • #6
            Beste jpj77,

            Ik wil je bedanken voor je feedback over de berekening van de prijs.
            Ik heb het annuleringsformulier geannuleerd. Deze wordt nu niet verwerkt en de omzetting naar TV & Internet Budget gaat nu gewoon door.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X