Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta tv opzeggen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta tv opzeggen

    ik wil bij delta mijn tv abonnement opzeggen ,maar dat gaat niet want dan ben ik ook mijn internet verbinding kwijt .
    en alleen een internet abonement hebben ze niet .
    wie heeft hier een oplossing voor

  • #2
    Hoi linkeloete.

    Welkom op het forum!

    Je tv abonnement is eigenlijk een abonnement voor kabeltoegang. Dit omvat het analoge en digitale televisie signaal en het signaal voor internet en telefonie. Het is daarom niet mogelijk om een internet abonnement af te nemen zonder een pakket voor kabeltoegang af te nemen.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Blijkbaar is de enige oplossing opzeggen van het complete abonnement en terug naar de telefoonlijn (dsl).
      Delta zou beter ook enkel internetpakket doen als ze zo maar zenders uit het pakket gooien.
      Beter trager internet via de telefoonlijn dan snel internet voor een veel te hoge prijs en tv pakket waar je niet naar kijkt!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ruben
        Blijkbaar is de enige oplossing opzeggen van het complete abonnement en terug naar de telefoonlijn (dsl).
        Delta zou beter ook enkel internetpakket doen als ze zo maar zenders uit het pakket gooien.
        Beter trager internet via de telefoonlijn dan snel internet voor een veel te hoge prijs en tv pakket waar je niet naar kijkt!
        Ja, zo raken ze nog meer klanten kwijt....

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X