Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen afkoopsom door contractbreuk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen afkoopsom door contractbreuk

    Heb vorig jaar een 2 jarig abo alles in 1 super genomen. Ik wil hier nu vanaf vanwege wijzigingen in het zenderpakket.
    Ik neem aan dat ik hiervoor geen afkoopsom voor hoef te betalen, vanwege de wijzigingen en het niet tijdig doorgeven hiervan?

  • #2
    https://www.consuwijzer.nl/telecom-p...ne-voorwaarden

    Reageer


    • #3
      ik vrees dat je hier bot gaat vangen. Heb net hetzelfde voor. De communicatie is tijdig gekomen, je kan enkel op 1 mei je contract stopzetten. Dat kan natuurlijk maar dan moet je er ook rekening mee houden dat je vanaf dat moment niets meer hebt, geen digitale tv, geen internet,... tot zolang de installateur van een ander bedrijf kan langskomen (ze sluiten namelijk ook direct op 1 mei alles af). De praktijk zegt dan dat dit gerust een vijftal weken kan duren vooraleer je nieuwe provider kan langskomen
      . De keuze is dus aan jou...

      Reageer


      • #4
        Ik heb gehoord dat je kostenloos een maand lang kan overstappen omdat ze je 4 weken van te voren hadden moeten inlichten over de veranderingen. En dit is niet gebeurd.

        Reageer


        • #5
          Zojuist met pijn in mn hart opgezegd, nooit klachten gehad sinds 1998. Geen afkoopsom in ieder geval wegens het eenzijdig veranderen van het zenderpakket.

          Reageer


          • #6
            opzeggen kan je inderdaad altijd. Maar het kan niet altijd kosteloos, hebben een contract van 2 jaar. Als we nu opzeggen moeten we de resterende looptijd van het contract betalen (ruim een jaar), wordt alles afgesneden de dag dat het contract opgezegd wordt en kunnen we wachten tot een andere provider tijd heeft om langs te komen. Het zijn net die andere providers die momenteel niet kunnen volgen door de vele opzeggingen. En een paar weken zonder kabel en internet is ook niet meteen een optie...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door sdemeyer
              hebben een contract van 2 jaar. Als we nu opzeggen moeten we de resterende looptijd van het contract betalen (ruim een jaar)
              Nee, je kunt nu opzeggen, dat kan binnen 4 weken na de schriftelijke mededeling van Delta.
              Hier horen geen kosten aan verbonden te zijn.

              Reageer


              • #8
                Beste Denis,

                Welkom op het Forum!

                Zoals r0n aangeeft kun je inderdaad kosteloos per direct opzeggen tot 5 juni.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X